Browsing by Author "Petruk Vira Andriivna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Використання інтерактивних методів навчання на етапі модульного контролю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Петрук Віра Андріївна; Petruk Vira Andriivna; Прозор Олена; Prozor OlenaУ статті розглядається застосування інтерактивних методів навчання на етапі контролю теоретичних знань студентів у процесі навчання природничо- математичним дисциплінам у технічному ВНЗ. Наведено приклад проведення колоквіуму 'у формі КВК- гри з теми «Ряди».Item До питання фахової підготовки майбутніх учителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Петрук Віра Андріївна; Petruk Vira AndriivnaУ статті розглядаються проблеми фахової підготовки майбутніх учителів математики. Наведено приклади формування складових когнітивно-творчої компетенції на основі застосування інтерактивних методів навчання з використанням ІКТ.Item Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Петрук Віра Андріївна; Petruk Vira Andriivna; Дубова Н. Б.; Dubova N. B.; Клєопа Ірина; Klieopa IrynaУ статті розкриваються особливості навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, розглядаються варіанти підвищення ефективності ліквідації академічної різниці математичної підготовки до набуття рівня готовності навчання в технічному закладі. Зазначається, що перехід від слухача- абітурієнта до студента відбувається на фоні опанування слухачами нового суспільного статусу, вищого рівня процесу соціалізації особистості в іншому соціумі, умовах іншої країни, який неодмінно окреслює і нові обов’язки та вимоги. Звертається увага на те, що навчання за інженерно-технічним фахом іноземних слухачів підготовчого відділення має відбуватись з врахуванням їх готовності до творчої та науково-дослідної діяльності. Наведено приклад складання математичного словника для слухачів – іноземців підготовчого відділення технічного ЗВО із супроводом англійською, іспанською та китайською мовами. Зазначається доцільність використання методу малих груп та індивідуального підходу до навчання під час практичних занять з математики. Виявлена необхідність адаптації слухачів до методів, технологій та використання засобів ІКТ в навчальному процесі, що застосовують викладачі кафедри вищої математики при викладанні її розділів. Опорний конспект пропонується складати використовуючи навчальний посібник з курсу елементарної математики, що складений для слухачів – іноземців із поясненням ключових моментів їх рідною мовою, де наведено теоретичні відомості з тем, приклади розв’язку типових задач. Зазначається, що після подолання слухачами мовного бар’єру можна поступово вводити задачі прикладного змісту (економічного, технічного). Підкреслюється, що важливим є розвиток створення алгоритмів розв’язку задач.Item Нові підходи до статистичного аналізу результатів педагогічного експерименту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Петрук Віра Андріївна; Семеніхіна Олена Володимирівна; Сабадош Юлія; Petruk Vira Andriivna; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Sabadosh YuliiaФормулювання проблеми. Основною рушійною силою у реформуванні освіти є інноваційні освітні технології, як такі, що уможливлюють: створення цілісного ІКТ-орієнтованого освітнього середовища; створення Science-простору; використання дидактичних можливостей сучасних персональних ІТ-пристроїв та їх доцільне застосування у процесі навчання; розширення інструментальної підтримки пізнавальної діяльності; надання різноаспектної педагогічної підтримки. Визначено причини модернізації методичної підготовки майбутніх учителів інформатики, зокрема, пов’язаних з перманентним оновленням шкільного курсу інформатики, зміною парадигм навчання, збільшенням інтересу освітян до сучасних ІКТ-зорієнтованих технологій навчання, наскрізним використанням ІКТ у освітньому процесі, розширенням спектру додаткових курсів з поглибленого вивчення окремих розділів інформатики тощо. Матеріали і методи. Використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз, узагальнення, систематизація і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження. Результати. Для відповідної підготовки майбутніх вчителів оновлено зміст курсу «Методика навчання інформатики» модулем «Освітні технології». Уточнено сутність ІКТ-орієнтованих освітніх технологій (дистанційне навчання, Е-Learning, M-Learning, F-Learning, Blended-Learning, STEM-навчання, Smart-навчання, технологія самоосвіти). Схарактеризовано очікувані результати вивчення майбутніми педагогами оновленої навчальної дисципліни «Методика навчання інформатики». Висновки. Оновлення курсу «Методика навчання інформатики» і запровадження модуля «Освітні технології» у систему підготовки студентів спеціальності «014.Середня освіта. Інформатика» сприяє формуванню у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних умінь, потрібних для продуктивного використання ІКТ- орієнтованих освітніх технологій у професійній педагогічній діяльності.Item Інтерактивні методи навчання вищої математики в технічному ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Петрук Віра Андріївна; Petruk Vira AndriivnaУ статті розглядається питання зміни педагогічної парадигми з академічного, традиційного викладання фундаментальних дисциплін (на прикладі вищої математики) в технічних закладах освіти на таку, що спрямована на формування базового рівня професійної компетентності в майбутнього фахівця з вищою технічною освітою.