Перегляд за Автор "Petrenko Svitlana Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії(2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Нестеренко І. О.; Nesterenko I. O.У статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії.Документ До проблеми адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету(2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana VitaliivnaУ статті розглянуто питання, які пов’язані з особливостями адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету. На основі узагальнення наукової інформації та аналізу проведених досліджень встановлено головні критерії та фактори адаптації, а також їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності студентів першого курсу та їх професійне самовизначення. Автор розглядає зовнішню адаптацію, яка передбачає професійну й соціальну адаптацію, та внутрішню – біологічну й психологічну адаптації. У статті вказано конкретні причини зниження пізнавальної активності студентів першого курсу фізико-математичного факультету в процесі навчання та методи організації, стимулювання, мотивації та контролю процесу адаптації.Документ Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychПублікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.Документ Нанотехнології в освітній галузі(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Соколов С. В.; Sokolov S. V.; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Чепурних Геннадій Кузьмич; Chepurnykh Hennadii Kuzmych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.Документ Про деякі аспекти застосування методу координат в математиці(2011) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana VitaliivnaРозглянуті основні можливості застосування методу координат в математиці та його роль в розвитку інтелектуальних вмінь студентів.Документ Роль самостійної роботи у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів фізико-математичного факультету(2015) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana VitaliivnaУ доповіді висвітлюються основні фактори впливу на результати успішності студентів першого курсу фізико-математичного факультету та роль самостійної роботи у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.Документ Упровадження принципів модульного навчання у процесі вивчення аналітичної геометрії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana VitaliivnaУ статті розглянуто особливості побудови навчального процесу при вивченні курсу «Аналітична геометрія» відповідно до принципів модульного навчання.Документ Формування творчої особистості на уроках математики(2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Шарай К. О.; Sharai K. O.У даній статті розглянута проблема виховання творчої особистості на уроках математики, розкриті складові частини цього поняття, проаналізований досвід роботи вчителя математики Азаренкової А. І. та особливості її роботи з обдарованими учнями.