eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Pelekh Yurii Volodymyrovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз стандартів професійної підготовки вчителя інформатики у Польщі (кінець XX-початок XXI cт.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Юзик Ольга; Yuzyk Olha; Пелех Юрій Володимирович; Pelekh Yurii Volodymyrovych
    Автори статті здійснили аналіз стандарту професійної підготовки з інформатики за № 45 – рівень бакалавр та магістр, що бере свій початок з листопада 2003 року згідно з розпорядженням Міністерства народної освіти та спорту Польщі. У статті розкрито класифікацію предметів по циклах відповідно до стандарту підготовки інформатиків за № 45: цикл предметів А, цикл предметів В, цикл основних предметів та практики. Показана можливість продовжити навчання на здобуття ступеня магістра вчителя інформатики і технологій інформаційних (державний заклад), так і викладачем інформатики та комп’ютерних класів із програмуванням у системі післядипломної освіти. Ще одна можливість здобути фах учителя інформатики – навчатися в педагогічному закладі вищої освіти за спеціальністю інформатика (вчительська) у державному чи приватному ЗВО Польщі.
  • Документ
    Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Пелех Юрій Володимирович; Pelekh Yurii Volodymyrovych
    У статті здійснено герменевтико-структурний аналіз понять, що визначають роль ціннісно-смислової константи під час формування готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. Наведено концептуальну модель, основною метою застосування якої у навчально-виховному процесі ВНЗ є збагачення і розвиток ціннісно- смислової сфери особистості майбутнього педагога шляхом осмислення вищих гуманістичних цінностей людства для ефективного набуття фахових компетенцій.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук