eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Parfentieva Iryna Petrivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Здатність до емпатії – як один із чинників формування майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Парфентьєва Ірина Петрівна; Parfentieva Iryna Petrivna
    У статті розглядається один з основних чинників у формуванні майбутнього вчителя музичного мистецтва – здатність до емпатії. Емпатія розглядається у філософському, психологічному та педагогічному напрямах. Здатність педагога до емпатії постає одним із визначальних факторів у встановленні педагогом взаємин зі студентом, які сприяють не лише успішності здійснення ними спільної навчальної діяльності, а й створенню умов для повноцінного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва як суб’єкта життєдіяльності й життєтворчості.
  • Документ
    Педагогічно-творча діяльність Артемія Веделя у вокальних класах Харківського колегіуму наприкінці XVIII століття
    (2015) Парфентьєва Ірина Петрівна; Parfentieva Iryna Petrivna
    У статті розглядається педагогічно-творча діяльність А. Л. Веделя як складова української духовної хорової спадщини ХVІІІ ст. Розглянуто основні етапи педагогічної діяльності видатного українського диригента й композитора кінця ХVІІІ ст. та формування філософської думки того часу. Простежується взаємозв’язок композиторської та педагогічної діяльності в Харківський період життя композитора. Матеріали статті мають практичне значення в навчальному процесі спеціальності «Музичне мистецтво» при вивченні предметів диригентсько-хорового циклу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук