eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Panchenko Larysa"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Науково-методичні особливості та переваги навчання математичного моделювання студентів закладів вищої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa; Кучменко Світлана; Kuchmenko Svitlana
    Однією з найважливіших складових математичної освіти є реалізація її прикладної спрямованості – формування компетентності відносно практичного застосування математичних знань у реальному житті. Зв’язок між математичними фактами і практичними явищами та процесами найбільш наочно встановлюється завдяки застосуванню математичного моделювання в ході розв’язування прикладних задач. У статті обґрунтована доцільність використання математичного моделювання як засобу реалізації практичної і прикладної спрямованості навчання математики та міжпредметних зв’язків. Описані науково-методичні особливості та переваги навчання математичного моделювання студентів закладів вищої освіти. Проаналізована сутність реалізації у навчанні прикладної спрямованості вивчення математики. В процесі навчання математики у ВНЗ формується переважно уміння аналітичного та імітаційного математичного моделювання. Аналітичне моделювання застосовується для розв’язування прикладних задач та розвитку математичної теорії. Найбільш вдало вміння аналітичного моделювання можна сформувати в процесі вивчення курсів «Основи геометрії» та «Числові системи». При імітаційному моделюванні відтворюється алгоритм функціонування системи, її поведінка, причому імітуються елементарні явища, що складають процес, зі збереженням їх логічної структури і послідовності протікання. Це дозволяє за вихідними даними одержати відомості про стан процесу в певні моменти часу, що дають можливість оцінити характеристики системи. Ефективно навчати студентів імітаційному математичному моделюванню можна при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики, чисельних методів, інформатики, економічної теорії. Система прикладних задач з різних математичних дисциплін займає центральне місце в процесі формування вмінь математичного моделювання у студентів. Цей процес має реалізовуватися в межах кожної навчальної дисципліни систематично, неперервно, в межах кількох математичних дисциплін – паралельно й обов’язково за однією і тією самою евристичною схемою діяльності математичного моделювання.
  • Документ
    Особливості навчання гіперболічної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa
    У статті проаналізовані особливості навчання гіперболічної геометрії або геометрії Лобачевського в процесі вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи геометрії» студентами математичних спеціальностей педагогічних університетів та розкриті основні методичні аспекти цього процесу. Розглянуті мета, зміст, основні положення гіперболічної геометрії та запропоновані сучасні підходи і методи її навчання. Запропоноване використання в навчальному процесі практичних і прикладних застосувань фактів геометрії Лобачевського, засобів динамічної геометрії, міжпредметних зв’язків гіперболічної геометрії з фізикою, біологією, астрономією, космологією.
  • Документ
    Особливості навчання сферичної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa
    У статті проаналізовані особливості навчання сферичної геометрії в процесі вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи геометрії» студентами математичних спеціальностей педагогічних університетів та розкриті основні методичні аспекти цього процесу. Розглянуті мета, зміст, основні положення сферичної геометрії та запропоновані сучасні підходи і методи її навчання. Запропоноване використання в навчальному процесі практичних і прикладних застосувань фактів сферичної геометрії, засобів динамічної геометрії, міжпредметних зв’язків сферичної геометрії з фізикою, біологією, астрономією, космологією.
  • Документ
    Особливості навчання топології для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa
    У статті проаналізовані особливості навчання топології в процесі вивчення нормативної навчальної дисципліни «Диференціальна геометрія і топологія» у вищих навчальних закладах для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики. Розглянуті мета, зміст, основні положення топології та запропоновані сучасні підходи і методи її навчання. Запропоноване використання в навчальному процесі практичних і прикладних застосувань фактів топології, міжпредметних зв’язків топології з фізикою, астрономією, географією, картографією, геологією, космологією.
  • Документ
    Розвиток графічної компетентності у майбутніх вчителів математики на основі педагогічних програмних засобів
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa
    У статті розглянуті особливості використання педагогічних програмних засобів і комп’ютерно-орієнтованих методичних систем для розвитку графічної компетентності в процесі розв’язування геометричних задач. Досліджені методичні прийоми для оптимального поєднання класичних методів розв’язування геометричних задач із застосуванням засобів динамічної геометрії в навчальному процесі педагогічних навчальних закладів вищої освіти.
  • Документ
    Роль гуртків та проблемних груп у розвитку науково-дослідницької діяльності студентів вищих навчальних закладів
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko Larysa
    У статті проаналізована роль наукових студентських гуртків та проблемних груп для розкриття творчого та дослідницького потенціалу студентів ВНЗ. Розглянуто науково-методичний аспект активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовані різні підходи і методичні системи, розглянуті різні форми організації та педагогічного керівництва науково-дослідницькою роботою студентів ВНЗ. Запропоновані різні методичні прийоми для оптимального поєднання класичних і новітніх методів організації науково- дослідницької діяльності студентів ВНЗ у контексті інтеграції України в європейський освітній простір.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук