Перегляд за Автор "Pan Siniui"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностика підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Пань Сінюй; Pan SiniuiУ статті актуалізовано проблему педагогічної діагностики відповідно до таких феноменів, як підготовка та підготовленість. Указано на їх взаємозумовленість. Конкретизовано поняття підготовки бакалаврів до формування аудіальної культури школярів як процесу та підготовленості до цього як результату. Показано логіку розробки діагностичного інструментарію в педагогічних дослідженнях та представлено критерії й показники для оцінювання підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів. Пропонований критеріальний апарат відповідає компонентній структурі досліджуваного феномена. Представлено методи, завдання та шкала їх оцінювання відповідно до чотирьох рівнів підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів: високий, достатній, середній, низький. Подаються математичні результати констатувального експерименту.Документ Методика підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Пань Сінюй; Pan SiniuiДисертація є комплексним дослідженням проблеми підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики, яка є актуальною в контексті освітніх реформ та підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до їх реалізації. Уточнено сутність феномену аудіальності, поняття «аудіальна культура»; розкрито зміст поняття «підготовленість бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів» та побудовано структуру цієї фахової якості. Введено поняття «аудіальна компетентність», «педагогічний потенціал оркестрової музики». Обґрунтовано методологічну основу та розроблено методику підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики. Визначено критерії та показники оцінювання підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів. Експериментально перевірено ефективність методики підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики.Документ Педагогічні умови підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Пань Сінюй; Pan SiniuiУ статті актуалізовано проблему формування аудіальної культури школярів засобами музики, що зумовлює вибір педагогічних умов підготовки бакалаврів, майбутніх учителів музичного мистецтва до цього процесу. Представлено аналіз актуальних досліджень та пропоновані чотири педагогічних умови: естетичне спрямування когнітивно-диференційованого ставлення до різноманітної звукової інформації; цілеспрямоване застосування «звукового ландшафту» для стимулювання тембрально-акустичних уявлень; включення технічно-акустичних систем в музично- освітній процес (виконавський та педагогічній аспекти); цілеспрямоване застосування аудіально-культурного потенціалу оркестрового репертуару - наскрізна.Документ Проблема сприйняття музики в контексті формування аудіальної культури особистості(2017) Пань Сінюй; Pan SiniuiУ статті представлено результати теоретичного дослідження з проблем актуалізації формування аудіальної культури особистості у зв’язку з осучасненням звукового середовища. Наведено актуальні дослідження та їх результати. Уточнено сутність понять аудіальної культури, слухацької культури. Визначено сферу аудіальної культури відповідно до типу переробки інформації особистістю та в контексті створення й гармонізації звукового середовища. Обгрунтовано змістові атрибути аудіальної культури: мова, мовні інтонації (висловлювання), природний звуковий ландшафт, музичне мистецтво. Сприйняття музичного мистецтва представлено генералізованим процесом формування аудіальної культури особистості.