Перегляд за Автор "Palamarchuk Larysa Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Перспективно-прогностичні напрями формування та реалізації соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії(2013) Паламарчук Лариса Борисівна; Palamarchuk Larysa BorysivnaУ статті розкриваються результати багаторічного напрацювання й дослідження в галузі методики навчання географії. В контексті досліджуваної проблеми автор спробувала спрогнозувати основні напрями подальшого розвитку шкільних курсів географії. Перспективою шкільної географічної освіти є її інтеграція з екологічною, економічною, соціологічною, культурологічною освітою школярів. Підкреслено, що задля успішного виконання наукових прогнозів щодо напрямів формування й реалізації соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії потрібен професійно підготовлений учитель.Документ Реалізація практичної складової компетентності географічної освіти у профільній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гільберт T. Г.; Hilbert T. H.; Паламарчук Лариса Борисівна; Palamarchuk Larysa BorysivnaУ статті окреслено шляхи реалізації практичної складової курсу «Географія» у профільній школі. Основною метою профільної школи є розвиток у старшокласників практичної компетентності, що формується під час виконання навчальних практичних робіт. На виконання практичних робіт з географії у старшій школі з профільним навчанням передбачено більше третини навчального часу. Його реалізація здійснюється різними методами та формами навчання. Рекомендації, що розкрито в статті, допоможуть вчителю в організації проведення та оцінювання практичнихробіт.