Перегляд за Автор "Ovcharenko Nataliia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наступність формування сценічно‐виконавської культури учнів і студенів закладів мистецької освіти(2023) Овчаренко Наталія Анатоліївна; Ovcharenko Nataliia AnatoliivnaСтаттю присвячено аналізу теоретичних і методичних аспектів формування сценічно‐виконавської культури юних музикантів (учнів дитячих музичних шкіл і студентів закладів вищої освіти музичного й музично‐педагогічного напряму) на різних ланках спеціальної мистецької освіти: в дитячих музичних школах, фахових музичних коледжах, інститутах та академіях культури і мистецтв тощо. Предметом розгляду стала вокальна й інструментальна підготовка учнів і студентів як органічне середовище та основний засіб формування їхньої сценічно‐виконавської культури. Визначено методичні основи й особливості наступності формування сценічно‐виконавської культури учнів і студентів у процесі навчання вокалу та гри на фортепіано. Застосовано методи аналізу й узагальнення наукових джерел, методичних видань, навчальної літератури та педагогічного досвіду фахівців тощо.Документ Сутність поняття "Енокультура вчителя музичного мистецтва» в міждисциплінарному науковому дискурсі"(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Овчаренко Наталія Анатоліївна; Ovcharenko Nataliia Anatoliivna; Чістікова Яна; Chystikova YanаСтаття присвячена визначенню сутності поняття «етнокультура вчителя музичного мистецтва», що є актуальним для сучасної музично- педагогічної освіти України. Мета праці - теоретичне обґрунтування поняття «етнічнокультура вчителя музичного мистецтва» на засадах міждисциплінарного наукового дискурсу. Для досягнення мети застосовано феноменологічний, діалектичний міждисициплінарнии, етнокультурологічнии та логіко-понятійний наукові методи пізнання. За результатами дослідження надано теоретичне обґрунтування дефініції «етнокультура вчителя музичного мистецтва», що має теоретичне і практичне значення для визначення структури зазначеного явища й обґрунтування методики його формування.Документ Формування художньо-інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва засобами семіотично-герменевтичного аналізу вокального твору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Овчаренко Наталія Анатоліївна; Ovcharenko Nataliia AnatoliivnaСтаття присвячена вирішенню проблеми сучасної мистецької освіти – формуванню художньо-інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва з використанням семіотично-герменевтичного аналізу музичного твору. Мета праці – обґрунтувати теоретичні основи формування художньо-інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва засобами семіотично-герменевтичного аналізу вокального твору. Для досягнення мети застосовано семіотичний і герменевтичний підходи, комплекс теоретичних методів: аналізу, порівняння різних наукових поглядів, конкретизації, узагальнення. За результатами дослідження надано теоретичне обґрунтування понять «художньо-інтерпретаційна компетентність»,, «семіотично-герменевтичний аналіз» та розроблено технологію навчання семіотично-герменевтичному аналізу, застосування якого в освітньому процесі буде позитивно впливати на підвищення рівня сформованості художньо-інтерпретаційної компетентності та ціннісного ставлення до мистецтва.Документ Інклюзивна музична освіта: теоретико-аналітичний аспект(ФОП Цьома С. П., 2019) Овчаренко Наталія Анатоліївна; Ovcharenko Nataliia Anatoliivna; Богяну Катерина Олександрівна; Bohianu Kateryna OleksandrivnaУ статті розглянуто актуальну проблему вітчизняної мистецької освіти – теоретико-аналітичний аспект інклюзивної музичної освіти. Здійснено ретроспективний аналіз означеного питання та з’ясовано етапи розвитку інклюзивної освіти в Україні. Визначено сутність понять «інклюзія», «інклюзивне навчання», «інклюзивна музична освіта». Виявлено специфіку інклюзивної музичної освіти й окреслено її загальні принципи, як: недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення і включення до освітнього процесу (середовища) всіх його учасників та специфічні принципи, а саме: культуровідповідності, аксіологічності, мистецько-особистісної толерантності, гармонізації.