Перегляд за Автор "Ostapenko Daryna Anatoliyivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в закладах освіти(2021) Остапенко Дарина Анатоліївна; Ostapenko Daryna Anatoliyivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – організаційні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити організаційні умови психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено сутність організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти, дано визначення основних понять, проаналізовано специфіку розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, визначити фактори його розвитку. У другому розділі описано завдання та організацію дослідно-експериментальної роботи щодо виявлення стану та засобів розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти, проаналізовано констатувальний етап дослідження. У третьому розділі на основі розробки схематичного представлення організації психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Схарактеризовано принципи побудови, організації та етапи психолого-педагогічного супроводу. Обґрунтовано організаційні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку «Я-образу» дитини дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, визначено структуру, форму занять з розвитку «Я-образу». У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок, з них – 66 сторінки основного тексту, 2 рисунків, 6 таблиці, 72 джерела.