Перегляд за Автор "Oseredchuk Olha"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Принципи моніторингу якості вищої освіти(2021) Осередчук Ольга; Oseredchuk OlhaЯкість освітнього процесу є невід'ємною складовою якості освіти. Кожен заклад вищої освіти має свої особливості та складові, що впливають на формування внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Функції і принципи є необхідними категоріями під час здійснення моніторингу якості вищої освіти. У статті розглянуто принципи моніторингу якості вищої освіти, що пропонують учені, й виокремлено нами основні принципи (науковості, інтегрованості, мобільності, об'єктивності, валідності, діагностико-прогностичної спрямованості, систематичності, єдності управління та самоуправління, послідовності, гуманізму), за допомогою яких, на нашу думку, моніторинг якості вищої освіти буде ефективним.