Перегляд за Автор "Oros Ildiko Imriivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст навчання дорослого населення в університетах Великої Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Орос Ільдіко Імріївна; Oros Ildiko ImriivnaУ статті розглянуто зміст навчання дорослого населення на прикладі програм додаткової освіти дорослих декількох університетів Великої Британії: університету Глазго (Шотландія), Кембриджського університету, університету Дербі, Лондонського університету, Ноттінгемського університету, Ліверпульського університету. У статті використано методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод; метод порівняльно-історичного аналізу. На основі представленого матеріалу зроблено висновок, що у Великій Британії для навчання дорослого населення в університетах створені факультети або відділення подальшої професійної освіти, на яких працюють різноманітні курси як коротко-, так і довгострокові, на яких створюються умови для здійснення подальшого професійного розвитку дорослих, адже програми курсів забезпечують висококваліфіковані фахівці.Документ Конкретизація категорій: «освіта дорослих», «неформальна освіта», «дорослість», «андрагогіка»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Орос Ільдіко Імріївна; Oros Ildiko ImriivnaУ статті нами проаналізовано філософську, соціально-економічну, соціальну- педагогічну літературу, на основі якої розглянуто термінологічне поле досліджуваної проблеми й конкретизовано такі категорії: «освіта дорослих», «неформальна освіта», «дорослість», «андрагогіка». Доведено, що немає єдиної спільної думки вчених щодо визначення дефініції «дорослість». Частина вчених, характеризуючи дорослу людину, базується на понятті фізіологічної, психологічної, соціальної зрілості особистості, у процесі якої змінюється, як зазначає Л. Лук'янова, спосіб життєдіяльності й виникають нові типи соціальних взаємовідносин, але інші дослідники дотримуються думки, що при визначенні цього терміну потрібно враховувати і вік людини, хоча вчені до визначення хронологічних меж підходять по-різному, про що свідчать представлені у статті дані. Узагальнивши погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення дефініції «дорослий» ми дійшли висновку, що в дорослої людини сформовані фізіологічні і психологічні функції, для неї характерно: досить високий рівень самостійності, економічна незалежність, великий життєвий досвід, прагнення швидко реалізувати отримані знання, уміння й навички. При визначенні віку дорослої людини потрібно враховувати встановлений вік відповідною країною.Документ Організація навчання дорослих у Великій Британії на основі емпіричних моделей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Орос Ільдіко Імріївна; Oros Ildiko ImriivnaУ статті розглянуто моделі навчання, що застосовуються в практиці додаткової освіти дорослих у Великій Британії - традиційно-дидактична модель навчання; проблемно-пошукова модель навчання; циклічна чотириступінчаста емпірична модель процесу навчання; модель рефлексивної думки й дії; андрагогічна модель навчального процесу англійського дослідника П. Джарвіса. Доведено, що в останні роки основну позицію в науковому обґрунтуванні додаткової освіти дорослих займають емпіричні теорії навчання, які центральним концептом своїх педагогічних систем вважають досвід учнів.Документ Структура освіти дорослих у Великій Британії наприкінці XX – на початку XXI століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Орос Ільдіко Імріївна; Oros Ildiko ImriivnaМи поставили за мету схарактеризувати структуру освіти дорослих у Великій Британії наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. З'ясовано тенденції розвитку системи вищої освіти дорослих у Великій Британії (кінець XX – початок XXI століття). У статті використано методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод; метод порівняльно-історичного аналізу. Аналіз структури освіти дорослих наприкінці XX – на початку XXI століття у Великій Британії дозволяє ствердити наступне: основними рисами реформ освіти дорослого населення в зазначений період є: розробка національної кваліфікаційної шкали для професійної і вищої освіти; безперервне підвищення кваліфікації дорослих; взаємодія виробництва й науки; надання керівниками підприємств переваги робітникам, які мають ступінь бакалавра з відзнакою; збільшення кількості дорослих студентів та ЗВО для їх підготовки; реалізація ідеї громадської освіти через різні типи неформальних закладів освіти; активне запровадження дистанційних технологій; реалізація нового механізму фінансування із залученням недержавних та громадських фінансових ресурсів.Документ Управління освітою дорослого населення у Великій Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Орос Ільдіко Імріївна; Oros Ildiko ImriivnaУ статті досліджено етапи управління освітою дорослого населення у Великій Британії. Зокрема з'ясовано, що до початку XX століття у Великій Британії зберігалася традиція децентралізації управління освітою дорослих. Закон «Про освіту» 1944 р. передбачав врегулювання освіти дорослих на 2 рівнях - у центральному через Департамент освіти і науки та місцевому через місцеві органи управління освітою, який переважав в урегулюванні освітою дорослих. У ХХ ст. система управління у Великій Британії характеризувалася трьома рівнями: національним (федеральним), регіональним та місцевим. До управління освітою залучалися представники громадськості, недержавних закладів. Для Великої Британії була характерною форма громадського-державного управління освітою.