eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Oraniuk Bozhena Yuriivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні
    (2016) Оранюк Божена Юріївна; Oraniuk Bozhena Yuriivna
    У статті розглядаються вікові особливості підлітків, які є учасниками мережевого спілкування. Висвітлено проблеми, які визначають поведінку дитини шкільного віку (5–8 класи) в мережевому спілкуванні. Показано, які методологічні підходи використано в якості методологічної орієнтації щодо використання певної характерної сукупності взаємозалежних ідей, понять, принципів і способів розкриття феномену дослідження. Виділено основні протиріччя розвитку підліткового віку, які визначаються тенденціями розвитку індивідуалізації та соціалізації особистості. Запропоновано орієнтовну класифікацію агресивної поведінки підлітків в мережевому спілкуванні. Розкрито основні напрями педагогічного формування інформаційної культури в учнів у мережевому спілкуванні.
  • Документ
    Педагогічна модель процесу формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні
    (2015) Оранюк Божена Юріївна; Oraniuk Bozhena Yuriivna
    Стаття присвячена розробці педагогічної моделі процесу формування інформаційної культури учнів в мережевому спілкуванні. У даній роботі діяльність розглядається як головний феномен, що визначає теоретико-методологічні засади формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні. Представлена модель формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні на основі спільної діяльності вчителів школи, батьків і учнів. Встановлено, що розвиток практики формування інформаційної безпеки учнів у мережевому спілкуванні не забезпечує трансформації внутрішніх компонентів процесу формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні (мети, змісту, засобів) і не гарантує його системності, цілісності. Тому перспективи подальших досліджень повинні бути направлені на: забезпечення основних характеристик системного, цілісного, інтенсивного процесу формування інформаційної культури; дослідження узгодженої діяльності учасників процесу формування інформаційної культури учнів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук