Перегляд за Автор "Oraniuk Bozhena Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні(2016) Оранюк Божена Юріївна; Oraniuk Bozhena YuriivnaУ статті розглядаються вікові особливості підлітків, які є учасниками мережевого спілкування. Висвітлено проблеми, які визначають поведінку дитини шкільного віку (5–8 класи) в мережевому спілкуванні. Показано, які методологічні підходи використано в якості методологічної орієнтації щодо використання певної характерної сукупності взаємозалежних ідей, понять, принципів і способів розкриття феномену дослідження. Виділено основні протиріччя розвитку підліткового віку, які визначаються тенденціями розвитку індивідуалізації та соціалізації особистості. Запропоновано орієнтовну класифікацію агресивної поведінки підлітків в мережевому спілкуванні. Розкрито основні напрями педагогічного формування інформаційної культури в учнів у мережевому спілкуванні.Документ Педагогічна модель процесу формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні(2015) Оранюк Божена Юріївна; Oraniuk Bozhena YuriivnaСтаття присвячена розробці педагогічної моделі процесу формування інформаційної культури учнів в мережевому спілкуванні. У даній роботі діяльність розглядається як головний феномен, що визначає теоретико-методологічні засади формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні. Представлена модель формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні на основі спільної діяльності вчителів школи, батьків і учнів. Встановлено, що розвиток практики формування інформаційної безпеки учнів у мережевому спілкуванні не забезпечує трансформації внутрішніх компонентів процесу формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні (мети, змісту, засобів) і не гарантує його системності, цілісності. Тому перспективи подальших досліджень повинні бути направлені на: забезпечення основних характеристик системного, цілісного, інтенсивного процесу формування інформаційної культури; дослідження узгодженої діяльності учасників процесу формування інформаційної культури учнів.