eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Nikula Natalia"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Етапи професійно-методичного розвитку студентів у процесі навчання у вищій школі
    (2015) Нікула Наталя; Nikula Natalia
    Мета даної публікації полягає в теоретичному обґрунтуванні етапів професійно-методичного розвитку студентів-педагогів у процесі професійної підготовки. У результаті дослідження автор розкриває сутність професійно-методичного розвитку майбутніх фахівців крізь призму формування якостей їх методичної культури та описує етапи цього розвитку. У висновках, наголошує на важливості професійно-методичного розвитку студентів, що є необхідною складовою підготовки педагогічних кадрів, а також однією з умов формування їх методичної культури. Перспектива дослідження полягає у визначенні педагогічних умов формування методичної культури студентів.
  • Документ
    Система формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Федірчик Тетяна; Нікула Наталя; Fedirchyk Tetiana; Nikula Natalia
    У статті охарактеризовано «професійно-педагогічний імідж викладача вищої школи» як цілеспрямовано сформований цілісний, динамічний образ, що конструюється викладачем та зумовлений відповідністю і взаємопроникненням його внутрішніх і зовнішніх особистісних якостей, покликаний виявити емоційно-психологічну дію з метою вироблення певної думки, що забезпечує гармонійну взаємодію з суб'єктами освітнього процесу. Розкрито функції та роль іміджу в професійній діяльності викладача вищої школи. Обґрунтовано модель та педагогічні умови формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи на етапі навчання в магістратурі.
  • Документ
    Стан сформованості методичної культури майбутніх учителів початкових класів
    (2015) Нікула Наталя; Nikula Natalia
    Мета даної публікації полягає в теоретичному розкритті констатувального етапу експерименту, який полягав у виявленні і перевірці вихідного рівня сформованості методичної культури студентів. У результаті дослідження з’ясовано рівні компонентів методичної культури студентів під час навчання у вищому навчальному закладі. У висновках автор наголошує на необхідності й важливості формування всіх компонентів методичної культури майбутніх педагогів та в перспективі дослідження бачить розробку програми формування методичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук