Перегляд за Автор "Niedialkova Kateryna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Доведення математичних тверджень як засіб формування інтелектуальних умінь учнів і студентів(ФОП Цьома С. П., 2020) Нєдялкова Катерина; Niedialkova KaterynaУ статті узагальнено шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів математики щодо навчання учнів доводити математичні твердження, реалізація яких сприяє формуванню інтелектуальних умінь студентів. Наведено приклади тестових завдань і завдань для самостійної роботи студентів із зазначеної теми.Документ Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Нєдялкова Катерина; Niedialkova KaterynaУ представленій статті аналізується використання мікрокалькулятора на різних етапах уроку математики з огляду на методичну доцільність, дидактичний ефект і розвивальний потенціал даного засобу навчання; наводяться фрагменти уроків із застосуванням мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики, в яких демонструється ефективність застосування мікрокалькулятора для досягнення мети уроку, зацікавлення учнів, створення пізнавального клімату та ін. Вдале використання цього засобу навчання зумовлюється економічними, ергономічними, психологічними та іншими факторами і дає можливість оптимізувати навчальний процес, сприяє розвиткові творчої особистості учня. В межах даного дослідження проводилася цілеспрямована робота щодо фахової підготовки майбутніх учителів математики з формування складової їхньої методичної компетентності, що пов’язана з вдалим використанням засобів навчання (зокрема мікрокалькулятора) як компоненту цілісної методичної системи. Результати педагогічних спостережень та педагогічної практики студентів засвідчили ефективність та практичну значущість проведеної роботи. Необхідно проводити цілеспрямовану роботу зі студентами – майбутніми учителями математики з формування відповідних складових методичної компетентності, що проявляється в усвідомленні ними значущості використання мікрокалькулятора на різних етапах уроку математики; психологічній готовності проводити зазначену роботу; володінні комплексом знань основ і принципів, умінь і набутих навичок використання мікрокалькулятора на уроках математики; аналізуванні власного і передового досвіду використання НІТ в навчанні математики, зокрема у застосуванні мікрокалькулятора. Перспективу подальших розвідок в цьому напрямі автор вбачає в розробці методики підготовки і проведення інтегрованих уроків із застосуванням мікрокалькулятора.Документ Застосування технології QR-кодування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Нєдялкова Катерина; Niedialkova Kateryna; Тумбрукакі А. В.; Tumbrukaki A. V.У представленій статті розглянуто сутність технології QR-кодування, можливості її використання у фаховій підготовці майбутніх учителів математики задля підвищення ефективності цього процесу. Переваги технології QR-кодування, такі як гнучкість, швидкість, простота використання, надають широкі можливості щодо застосування її у навчальному процесі, зокрема при навчанні математики. Це сприятиме підвищенню мотивації навчання завдяки можливості використання смартфонів, урізноманітненню форм організації навчальної діяльності. В статті аналізуються конкретні навчальні ситуації, в яких можливо застосування даної інформаційної технології. До залучення сучасних технологій необхідно готувати майбутніх учителів математики ще у стінах ВЗО, що є складовою їхньої фахової компетентності, зокрема і методичної компетентності. Відтак, це має бути цілеспрямованою, системною роботою викладача ВЗО щодо підготовки студентів - майбутніх учителів математики до використання нових інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності. Крім того, така діяльність викладача сприятиме підвищенню зацікавленості, активності і творчості майбутніх фахівців у процесі їхньої навчальної діяльності у ВЗО. Представлені матеріали демонструють конкретні шляхи реалізації зазначеного компоненту фахової підготовки майбутніх учителів математики на прикладі навчання курсу загальної методики математики. Результати педагогічного експерименту виявилися позитивними. Перспективи подальших розвідок у зазначеному напрямі автори вбачають у розробці освітнього квесту із застосуванням QR-технології, а також підтримці інших тем курсу методики навчання математики використанням даної технології.