Перегляд за Автор "Nanivska Lidiia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Структурно-функціональна модель формування комунікаційної компетентності майбутніх офіцерів інженерних військ: аналіз результатів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Нанівська Лідія; Nanivska LidiiaУ статті розглянуто теоретичні питання побудови структурно-функціональної моделі формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів інженерних військ у процесі іншомовної підготовки. Використано дані психолого-педагогічних джерел та проведених наукових досліджень щодо визначеної теми. Це дало можливість виокремити складники структурно-функціональної моделі: змістовно-цільовий; процесуальний; результативний. Експериментальна робота з перевірки дієвості структурно-функціональної моделі в освітній процес вищих військових закладів здійснювалась у три етапи і охопила такі дисципліни освітньої програми підготовки курсантів: «Військово-спеціальна мовна підготовка» та «Іноземна мова за професійним спрямуванням».Документ Формування управлінської компетентності майбутніх бакалаврів з військового управління як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Крищук Богдан; Kryshchuk Bohdan; Нанівська Лідія; Nanivska LidiiaУ статті розглянуто сутність управлінської діяльності майбутніх бакалаврів з військового управління, спрямовану на оптимізацію й ефективне функціонування суб’єктів та об’єктів військового підрозділу. Управлінська діяльність майбутніх бакалаврів з військового управління передбачає їхню підготовку до організації життєдіяльності особового складу військового підрозділу з урахуванням і використанням різних технологій управлінської діяльності: Узагальнено, що управлінська діяльність має за основу управлінську технологію. Окремі види управлінських технологій доцільно застосовувати й у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з військового управління. Такі управлінські технології використовуються для прогнозування, проєктування удосконалення підсистем; інформаційні та навчальні технолог для вирішення соціальних конфліктів; інноваційний розвиток керованих компонентів та ін. Апробацію методів використання управлінських технологій майбутні бакалаври з військового управління мають змогу здійснити під час навчання у ВВНЗ у безпечних умовах освітнього процесу, щоб здобуті знання, вміння і навички й управлінську компетентність використати у реальній практичній військово-професійній діяльності. Перспективними напрямами подальших розвідок визначено розробку оптимальних моделей управлінської діяльності, які доречно застосовувати у підготовці майбутніх бакалаврів з управлінської діяльності.