eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Myroshnychenko Olena Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Напрями формування активної екологічної позиції у підлітків з інтелектуальними порушеннями в умовах закладу спеціальної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мирошниченко Олена Миколаївна; Myroshnychenko Olena Mykolaivna
    У статті розкрито напрями процесу формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти. Зазначені напрями передбачають використання наочних, словесних і практичних методів для формування екологічної культури учнів означеної нозології. Практична діяльність по створенню та підтриманню необхідних умов для життя сприяє підвищенню активності і самостійності підлітків з інтелектуальними порушеннями, вихованню правильного і гуманного ставлення до природи через взаємодію з рослинами і тваринами, допомагає їм практично закріпити засвоєні екологічні знання і уявлення.
  • Документ
    Формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями у позаурочній діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мирошниченко Олена Миколаївна; Myroshnychenko Olena Mykolaivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych
    Об’єктом дослідження є екологічна позиція учнів з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – процес формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями в процесі позаурочної діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями в процесі позаурочної діяльності. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу формування активної екологічної позиції в учнів з інтелектуальними порушеннями, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості зазначеного процесу, які полягають у використанні певної системи виховних впливів на особистість, активізації адаптивних і резервних можливостей учнів означеної нозології, що сприяє екологічно усвідомленому ставленню до оточуючого середовища. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування активної екологічної позиції в учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах закладу спеціальної освіти, визначено стан сформованості у підлітків з інтелектуальними порушеннями активної екологічної позиції, розкрито напрями формування зазначеної позиції в учнів означеної нозології. У третьому розділі обґрунтовано процес експериментальної перевірки ефективності методики формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями у позаурочній діяльністю. Розроблена методика включала найбільш оптимальні форми проведення занять, які уможливлюють комплексний вплив на особистість учня, його емоційно-ціннісну, інтелектуальну та дієво-практичну сферу. Доведено, що використання екологічних ігрових завдань позитивно впливає на формування активної екологічної позиції підлітків з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час у процесі виховної роботи, проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження доповідалися під час проведення «Круглого столу» з проблем психолого-педагогічної і соціальної реабілітації, соціально-трудової адаптації та інтеграції дітей з обмеженими можливостями здоров’я в рамках проблемної групи за темою «Формування безперешкодного середовища для життєдіяльності дітей з обмеженими можливостями здоров’я»; під час участі у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2020 р., м. Суми); під час участі у VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 104 сторінки, з них – 77 сторінок основного тексту, 2 рисунки, 8 таблиць, 83 джерела.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук