Перегляд за Автор "Mylenkova Rymma Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування міждисциплінарного підходу у викладанні латинської мови студентам-юристам(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaУ статті розглянуто деякі практичні та методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх юристів, здійснено опис основних способів реалізації міждисциплінарного підходу у побудові процесу опанування латинської мови студентами-юристами протягом їх навчання у ВНЗ та застосування методичних розробок в організації цього процесу.Документ Методика формування інноваційної культури майбутніх банківських службовців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaУ статті описується розроблена та експериментально апробована методика формування інноваційної культури майбутніх фахівців банківської справи у процесі їх професійної підготовки у ВНЗ. Ефективність методики розглядається як результат взаємодії та взаємозв’язку її складових.Документ Механізми формування професійної відповідальності у процесі фахової підготовки студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaУ статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти забезпечення механізмів формування професійної відповідальності у студентів. З'ясовано психолого-педагогічні підходи до визначення відповідальності особистості як категорії, педагогічні принципи та форми реалізації процесу формування майбутнього фахівця з високим рівнем відповідальності в навчально-виховному процесі.Документ Особливості змісту, форм та методів формування економічної компетентності дорослих у сучасній системі освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma Volodymyrivna; Андрейко Лариса; Andreiko Larysa; Отрощенко Лариса Степанівна; Otroshchenko Larysa StepanivnaУ статті досліджуються особливості економічної освіти та її специфіка в дорослому віці в контексті сучасних освітніх, економічних та соціальних викликів українського суспільства. Аналізуються зміст та функції економічної освіти як соціального феномена, розглядаються теоретичні засади формування економічної компетентності дорослих, виокремлюються компоненти економічно освіченої людини, критично осмислюються форми сучасної економічної освіти дорослих. Пропонуються методи практичної реалізації педагогічного впливу на дорослих з метою набуття ними економічної компетентності.Документ Професійно-педагогічна культура викладача ВНЗ економічного профілю як складова його професійної компетентності(2015) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaМета статті полягає в теоретичному аналізі професійно-педагогічної культури викладачів ВНЗ економічного профілю. Представлені результати дослідження здобуті за допомогою таких методів, як аналіз, узагальнення, аналогія, моделювання, педагогічне спостереження, опитування, експертна оцінка. Результатом дослідження виступає опис структурних елементів і їх взаємодії, функцій та основних чинників становлення професійно-педагогічної культури. Практичне значення полягає у можливості педагогічної експертизи професійно-педагогічної культури викладачів відповідно до складових її структури та передбачає в подальшому проведення педагогічного експерименту.Документ Соціально-психологічне забезпечення процесу формування інноваційної культури студентів-банкірів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaУ статті розглянуто особливості соціально-психологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх фахівців банківської справи з високим рівнем інноваційної культури; проаналізовано соціальні фактори впливу на особистість; визначено напрями психологічної роботи зі студентами-банкірами.Документ Інноваційна культура: новий підхід до розвитку сучасної особистості, школи, суспільства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Миленкова Римма Володимирівна; Mylenkova Rymma VolodymyrivnaУ статті аналізуються теоретичні аспекти підготовки особистості з високим рівнем інноваційної культури в загальноосвітній школі. Розглянуто сутність інноваційної культури як складової загальної культури особистості, характеристики та критерії діагностики інноваційної культури школи,вчителя, навчально-виховного процесу.