eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
eSSPU logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Українська
  • English
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Mykhailova Inna"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Item
    Використання задач професійного спрямування у підготовці фахівців економічного напряму в інклюзивному навчальному закладі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Михайлова Інна; Mykhailova Inna
    В роботі розглянуто основні підходи до формування комплексу завдань професійного спрямування при вивченні теми «Табличний процесор» в курсі навчальної дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка», досвід викладання цієї теми для студентів з особливими освітніми потребами із використанням технологій дистанційного навчання. Наведено приклади задач професійного спрямування, які пропонуються майбутнім фахівцям з економіки під час проведення лабораторних занять. Формулювання проблеми. Необхідність дослідження обумовлена підвищенням вимог до підготовки спеціалістів економічного напрямку. В наш час економіст повинен вільно володіти інформаційними технологіями для здійснення аналізу діяльності підприємства й пропонувати рішення щодо покращення ефективності роботи підприємства. Серед студентів з особливими освітніми потребами професія економіста користується попитом. Формування у них практичних навичок розв’язання прикладних задач з використанням табличного процесора максимально забезпечує зв'язок з фаховою підготовкою, допомагає краще зрозуміти значення вивчення теми для майбутньої професійної діяльності, підсилює мотивацію до навчання, підвищує рівень теоретичної підготовки. Матеріали і методи. В процесі виконання дослідження були використані наступні методи: теоретичні – аналіз науковометодичної літератури з проблеми; узагальнення та систематизація теоретичних джерел для розроблення і використання комплексу задач у процесі підготовки студентів економічного напряму; емпіричні – бесіди з учасниками освітнього процесу; педагогічні спостереження за навчальною діяльністю студентів. Використання створеного комплексу завдань професійного спрямування проводиться в Подільському спеціальному навчально-реабілітаційному соціально-економічному коледжі, в студентському колективі якого 70% складають студенти з особливими освітніми потребами. Результати. В роботі обґрунтовано доцільність використання комплексу задач професійного спрямування для підвищення результатів навчальних досягнень студентів з особливими освітніми потребами, актуалізації набутих знань та здійснення самостійного пошуку, сприяння особистісному розвитку. Висновки. Використання комплексу задач професійного спрямування та електронний супровід навчальної дисципліни спонукає студентів до активізації пізнавальної діяльності, підвищення результатів навчання, осмислення знань та застосування їх у конкретних практичних ситуаціях. У студентів з особливими освітніми потребами при опануванні матеріалу теми «Табличний процесор» формується підґрунтя для вивчення дисциплін професійного спрямування. В перспективі планується розширювати комплекс задач професійного спрямування у співпраці з викладачами економічних дисциплін, доповнювати та удосконалювати електронний курс з інформатики і комп’ютерної техніки на сайті дистанційного навчання.

DSpace software and SSPU named after A.S. Makarenko copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback