eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Movchan S. M."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток пізнавальної активності учнів у процесі виконання навчальних проектів з математики
    (2015) Мовчан С. М.; Movchan S. M.
    У статті розглянуто проблеми пошуку шляхів розвитку пізнавальної активності учнів основної школи. Описано можливі зв’язки між видами діяльності учнів і характером пізнавальної активності. Розкрито значення навчальних проектів під час вивчення математики.
  • Документ
    Формування ключових і спеціально-предметних компетентностей учнів основної школи під час навчання алгебри із застосуванням проектних технологій
    (2016) Лук'янова С. М.; Lukianova S. M.; Мовчан С. М.; Movchan S. M.
    У статті автор наводить приклад навчального проекту «Функція як математична модель реальних процесів». Цей проект учитель може організувати для учнів 7–9 класів під час вивчення змістової лінії «Функції». Автор описує види та характеристики ключових компетентностей учнів, задіяних у виконанні завдань навчального проекту: уміння вчитися, компетентність із інформаційно-комунікаційних технологій, соціальна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, громадянська та підприємницька компетентності. Автор пропонує спеціально-предметні компетентності розвивати відповідно до тем навчальної програми з алгебри за окремими напрямами. У статті подано таблицю, у якій детально проаналізовано проектні напрями й характеристики спеціально-предметних компетентностей.
  • Документ
    Інтегрований підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мовчан С. М.; Movchan S. M.
    У науковій статті описується доцільність використання інтегрованого підходу у проектному навчанні алгебри учнів основної школи, оскільки такий підхід у навчанні не тільки сприяє формуванню і об’єднанню знань з різних освітніх галузей навколо певного поняття чи теми, а й дозволяє учням цілісно сприймати навколишній світ. Доцільність інтегрованого поєднання інформації з різних навчальних дисциплін у єдине ціле пояснюється не тільки можливістю оптимізувати навчально- виховний процес, а й забезпечити різнобічне вивчення навчального матеріалу, вищий рівень його осмислення. У статті акцентовано увагу не тільки на використанні математичного апарату у навчанні фізики, хімії, біології, географії, інформатики, трудового навчання, економіки тощо, а й на поширенні елементів знань, умінь і практичних навичок учнів з цих предметів до демонстрації прикладного застосування математичних законів та методів, при цьому наведено приклади задач з теми «Елементи прикладної математики» та приклади можливих тем міжпредметних проектів, які підпорядковані навчальній програмі з алгебри основної школи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук