Перегляд за Автор "Moskalenko O. A."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя математики(2011) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із напрямків формування творчої особистості студента: включення елементів самоосвіти в процес навчання загалом, елементарної математики і методики навчання математики зокрема.Документ Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення неперервності математичної освіти(2016) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Марченко В. О.; Marchenko V. O.У статті розглянуто різні підходи до визначення структури процесу навчання. На основі їх зіставлення та узагальнення, а також з урахуванням специфіки сучасного стану освітньої галузі виокремлено основні етапи навчального процесу, охарактеризовано значення коректувально-регуляційного етапу для забезпечення неперервності математичної освіти. У результаті проведеного дидактичного аналізу процедури корекції знань і вмінь учнів обґрунтовано можливість трактування її як окремої навчально-пізнавальної діяльності.Документ Самостійна робота як ключова складова навчального процесу у ВНЗ(2015) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Москаленко Ю. Д.; Moskalenko Yu. D.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із можливих підходів до організації самостійної роботи студентів як ключової складової навчального процесу на основі побудови картки самостійної роботи студента з дисципліни.Документ Ситуаційні задачі як продуктивна основа сучасної системи фахового становлення майбутнього вчителя математики(2016) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Москаленко Ю. Д.; Moskalenko Yu. D.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.У статті зроблена спроба теоретичного осмислення сутності та особливостей ситуаційних задач з методики навчання математики, здійснено їх типізацію за різними ознаками, визначено їх місце й роль у системі фахового становлення майбутнього вчителя математики. Показано необхідність якісного забезпечення дидактичної бази методики навчання математики – фахово-орієнтованої навчальної дисципліни в педагогічному ВНЗ. Обґрунтовано доцільність створення й використання системи ситуаційних задач із методики навчання математики як продуктивної основи здобування студентами початкового досвіду фахової діяльності вчителя математики, засобу їх свідомого входження в професію.Документ Формування креативного мислення учнів у процесі навчання математики(ФОП Цьома, 2023) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Москаленко Ю. Д.; Moskalenko Yu. D.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.У тезах виділяються перспективні напрямки використання змістового та методичного потенціалу навчання математики для формування креативного мислення учнів: розв’язування задач, залучення до дослідницької проєктної діяльності.