eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mordvinova Inna Vitaliivna"

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Cпецифіка здоров’язбережувального виховання у школах України
    (2014) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna
    У статті висвітлено історичний розвиток та запровадження здоров’язбережувального виховання в загальноосвітніх школах України на державному, регіональному й локальному рівнях. Проаналізовано державні, освітньо-виховні та профілактичні програми й проекти. Схарактеризовано особливості організації та здійснення здоров’язбережувального виховання у школах України, виділено найефективніші підходи, принципи, форми, методи, засоби і технології виховання.
  • Документ
    Діагностика неуспішності молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах
    (2016) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna
    У статті визначено й oхарактеризовано причини неуспішності учнів молодшого шкільного віку. Означено шляхи попередження та уникнення неуспішності учнів у навчальному процесі. Розкрито сутність, завдання, види та етапи здійснення шкільної психодіагностики. Вона спрямована на раннє виявлення рівня готовності дитини до школи, визначення типу відхилення психічного розвитку молодших школярів і відповідно до цього цілеспрямовано планувати педагогічні впливи у процесі навчання та виховання. Одним із критерієв ефективності проведення шкільної психодіагностики є контроль за виконанням письмових та самостійних робіт з української мови, математики, літературного читання, природознавства.
  • Документ
    Застосування арт-терапії під час вивчення навчального предмету «основи здоров’я» у загальноосвітніх навчальних закладах
    (2016) Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina Vitaliivna; Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna
    У статті висвітлено питання впровадження в навчальний процес арт-терапії як одного з видів здоров’язбережувальних технологій. Розкрито сутність найпопулярніших видів арт-терапії: казкотерапії, ігротерапії, музичної терапії. Розглянуто питання нетрадиційного підходу до проведення уроків «Основ здоров’я» із використанням аромотерапії та дихальної гімнастики О. М. Стрельникової. Використання різних елементів арт-терапії в початковій школі спрямоване на засвоєння учнями знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємовідношення дитячого організму з природним, суспільним та техногенним середовищами; виховання в учнів потреби у здоров’ї; використання в повсякденному досвіді здоров’язбережувальної діяльності до власного здоров’я.
  • Документ
    Здоров’язбережувальне виховання молодших школярів Польщі та України
    (2013) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna
    У статті зосереджено увагу на проблемі збереження і зміцнення здоров’я молодших школярів Польщі та України, що, у свою чергу, потребує підвищення рівня готовності педагогів до здоров’язбережувального виховання та зумовлює формування у кожного члена суспільства відповідального ставлення до власного здоров’я як до головної людської цінності, установки на здоровий спосіб життя. Здійснено аналіз сучасних принципів та підходів до збереження здоров’я підростаючого покоління Польщі та України. Виявлено чинники, що негативно впливають на здоров’я школярів.
  • Документ
    Організаційно-педагогічні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у сучасній Польщі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna
    Дисертацію присвячено аналізу тенденцій зародження та розвитку здоров’язбережувального виховання в польських школах у 90-х роках XX – початку XXI ст., визначенню можливостей використання прогресивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Здійснено порівняльний аналіз стану розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній та польській системі початкової освіти. Схарактеризовано сутність понять «здоров’я молодших школярів» і «здоров’язбережувальне виховання» в сучасній виховній системі Польщі, виокремлено історичні етапи їх розвитку в Польщі. Досліджено нормативні, змістові, організаційно-методичні засади визначеного феномену. Обґрунтовано можливості використання прогресивного польського досвіду здоров’язбережувального виховання молодших школярів у вітчизняних школах на державному, регіональному та інституційному рівні.
  • Документ
    Порівняльна характеристика системи підготовки бакалаврів спеціальності «Фізична терапія» в Україні та Канаді
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna; Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina Vitaliivna
    У статті висвітлено професійну підготовку бакалаврів «фізичної терапії» в Україні та Канаді. Дана спеціальність вимагає від майбутніх спеціалістів комплексного підходу під час здійснення своєї професійної діяльності. Спеціаліст із фізичної терапії повинен компетентно вміти проводити фізіотерапевтичне обстеження, здійснювати аналіз отриманих даних, установлювати фізіотерапевтичний діагноз, проводити фізіотерапевтичні заходи й оцінку їх ефективності, працювати в мультидисциплінарній команді. Доведено, що вітчизняна модель підготовки має відмінності від канадської моделі, що ґрунтуються на принципах організації, фінансування, професійного етикету, самодисципліни спеціалістів на відміну від канадської, де за основу взято мультидисциплінарний підхід.
  • Документ
    Підготовка студентів спеціальності «Фізична терапія» та «Ерготерапія» у країнах Європи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna; Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina Vitaliivna
    У даній статті наведено аналіз існуючих програм підготовки фахівців фізичної терапії та ерготерапії у країнах Європи. Виявлено специфіку професійної підготовки фахівців із фізичної терапії та ерготерапії в деяких країнах Європи та обґрунтовано можливості творчої реалізації прогресивних ідей закордонного досвіду у вищих навчальних закладах України. Аналіз досвіду європейських країн дасть можливість використовувати позитивні тенденції у вітчизняній підготовці фахівців із фізичної терапії та ерготерапії й випускати на ринок праці кваліфікованих фахівців.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук