Перегляд за Автор "Mokliak Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль Гітлерюгенду у вихованні німецької молоді (1933–1945 рр.)(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Гобозашвілі Артур; Hobozashvili Artur; Володимир Мокляк; Mokliak VolodymyrБезперечно, виховання та освіта визначаються політичними, соціальними та економічними реаліями того чи іншого суспільства. У тоталітарному суспільстві, як показує практика, виховання відіграє величезну роль, оскільки воно має створювати і постійно зміцнювати основу тоталітарної системи. Ба більше, сама тоталітарна система передбачає через виховання створити «нову людину», не просто віддану або лояльну до режиму, а таку, що є його складовою частиною, яка не мислить свого існування поза рамками тоталітарного ладу. У Радянському Союзі це мала бути «радянська людина», у Третьому рейху – «націонал‐соціалістична людина». Виявлено, що стосовно дітей, які не мають життєвого досвіду і усталених принципів, тоталітарна система Німеччини 1933– 1945 рр. застосовувала витончені виховні технології. Однією з таких технологій було залучення до Гітлерюгенду з усіма відповідними впливами на молодь. Рух Гітлерюгенд мав чотири підрозділи, структуровані за статтю та віком: «Німецька молодь» (Deutsches Jungvolk) для хлопців від 10 до 14 років; Союз молодих дівчат (Jungmädelbund) для дівчат від 10 до 14 років; Союз німецьких дівчат (Bund Deutscher Mädel або BDM) для дівчат від 14 до 18 років; «Гітлерівська молодь» (Hitlerjugend) для хлопців від 14 до 18 років. Пізніше нацисти створили добровільний підрозділ Союзу німецьких дівчат для молодих жінок віком 17–21 рік під назвою «Віра та краса».