eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mkrtichian Oksana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Модель інноваційної підготовки вчителя початкових класів в умовах НУШ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Доброскок Ірина; Dobroskok Iryna; Мкртічян Оксана; Mkrtichian Oksana
    Розроблено модель інноваційної підготовки вчителя до інноваційної діяльності в умовах НУШ, спрямованої на його професійний розвиток із урахуванням чинників (основні тенденції розвитку інноватики; суб’єктивний досвід здійснення вчителем інноваційної діяльності в ЗЗСО); на основі підходів (інноваційного, акмеологічного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного) та відповідних принципів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель інноваційної підготовки вчителя в умовах НУШ, яка містить такі блоки: організаційно-процесуальний – основні напрями діяльності з формування теоретичної, практичної, навчально-проєктної та науково-дослідної діяльності, формування психологічної грамотності майбутніх вчителів; ресурсно-забезпечуючий – діяльність із використанням природних ресурсів як особистості студентів, так і ресурсів ЗВО; функціонально-змістовий – зміст процесу формування та його технологічне забезпечення; результативно-моніторинговий – відображає рівень сформованості у студентів відповідної компетентності. Перспективами подальших розвідок автори вбачають в реалізації розробленої моделі інноваційної підготовки вчителя в умовах НУШ в освітньому процесі педагогічного університету.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук