Перегляд за Автор "Mkrtichian Oksana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель інноваційної підготовки вчителя початкових класів в умовах НУШ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Доброскок Ірина; Dobroskok Iryna; Мкртічян Оксана; Mkrtichian OksanaРозроблено модель інноваційної підготовки вчителя до інноваційної діяльності в умовах НУШ, спрямованої на його професійний розвиток із урахуванням чинників (основні тенденції розвитку інноватики; суб’єктивний досвід здійснення вчителем інноваційної діяльності в ЗЗСО); на основі підходів (інноваційного, акмеологічного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного) та відповідних принципів. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель інноваційної підготовки вчителя в умовах НУШ, яка містить такі блоки: організаційно-процесуальний – основні напрями діяльності з формування теоретичної, практичної, навчально-проєктної та науково-дослідної діяльності, формування психологічної грамотності майбутніх вчителів; ресурсно-забезпечуючий – діяльність із використанням природних ресурсів як особистості студентів, так і ресурсів ЗВО; функціонально-змістовий – зміст процесу формування та його технологічне забезпечення; результативно-моніторинговий – відображає рівень сформованості у студентів відповідної компетентності. Перспективами подальших розвідок автори вбачають в реалізації розробленої моделі інноваційної підготовки вчителя в умовах НУШ в освітньому процесі педагогічного університету.