Перегляд за Автор "Mirovska Mariola"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Case management (zarządzanie przypadkiem) jako społeczno-inwestycyjny element systemu usług społecznych(2016) Міровська Маріола; Mirovska MariolaArtykuł jest poświęcony refleksjom teoretycznym dotyczącym analizy metody case management jako elementu w systemie usług społecznych. W oparciu o literaturę przedmiotu i dokumenty strategiczne Unii Europejskiej i Polski podjęta została próba wyodrębnienia kierunków zmian jakie mają następować w wymiarze jakości życia obywateli państw członkowskich UE. Szczególna koncentracja położona została na usługi aktywnej integracji, których celem jest reintegracja społeczna, reintegracja zawodowa oraz zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Metodą sprzyjającą osiąganie wymienianych celów może być case management w wymiarze jednostkowym i instytucjonalnym. Zarządzanie przypadkiem to usługa świadczona w sposób zindywidualizowany. Tym sposobem jest dostosowany do potrzeb i możliwości beneficjenta przy pełnym jego zaangażowaniu. To zintegrowany system usług skumulowany w sieci zarządzany przez jednego case managera. Integrowanie różnych usług i zarządzanie nimi przez case managera pozwala na skuteczniejszą społeczną i inwestycyjną odpowiedź na różnorodne i długotrwałe potrzeby użytkowników.Документ Case management (zarządzanie przypadkiem) jako technologia przyszłości w szkole wyższej(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Міровська Маріола; Mirovska MariolaСтаття присвячена теоретичному осмисленню ситуації у студентів в освітньому просторі вищої школи. У сучасній мультикультурній освіті видається доцільним вивчення потреб та очікувань студентів щодо розвитку й підтримки їхнього потенціалу, а також підвищення якості вищої освіти. Інтерес автора зосереджений на методі ведення випадку як технології майбутнього для вищої школи. Відчутний у комунікації організаційний хаос супроводжує управління якістю послуг, орієнтованих на студента, однак і сама система вищої школи теж вимагає модифікації. Наразі кейс-менеджмент розуміється як метод управління та підтримки потенціалу студента на основі індивідуального підходу та, загалом, підвищення якості навчання у вищій школі.Документ Гаранти і ризики здобуття сучасним студентом вищої освіти в Україні та Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Міровська Маріола; Mirovska MariolaСтаття спрямована на вивчення у студентів закладів вищої освіти України та Польщі презентацій вищої освіти щодо власних вимірів сучасності як чинника нагальності перегляду концепції сучасної вищої освіти загалом. Стверджується, що здобуття вищої освіти вже не сприймається сучасним студентом основною умовою власної професіоналізації: у ній вбачається, перш за все, джерело власного розвитку та соціалізації. Констатується, що гарантами здобуття вищої освіти виступають батьки студентів, а також демократичні форми державної та спонсорської підтримки зростання самостійності студента через гранти, конкурси та цільові стипендії, які мінімізують ризики процесів залежності та споживацтва. Перехід закладів вищої освіти на соціалізуючи форми управління освітнім процесом студента видається більш перспективним, ніж пролонгація виховного напряму роботи. Цьому буде слугувати формування простору самоорганізації й посилення процесів студентського самоуправління, актуалізацію якого вже можна спостерігати в польського студентства.Документ Організаційна структура закладу вищої освіти та виклики часу: від теорії до практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Міровська Маріола; Mirovska MariolaНа основі теоретичного аналізу у статі стверджується, що організаційна структура закладу вищої освіти тяжіє до узгодження із його стратегічними завданнями. Традиційно вона є ієрархічно-структурованою, оскільки спрямована на досягнення результатів (трансляцію знань) найкоротшим та найефективнішим шляхом. Доводиться, що демократизація суспільного устрою передбачає розширення горизонтальних структур організації закладу і його переходу на конгломератний тип із матричною структурою. Аналіз сайтів закладів вищої освіти України та Польщі вказав на зміни позиції студента. Зафіксована заміна виховного напряму роботи зі студентом у закладі вищої освіти республіки Польщі та частково України на «соціалізуючий напрям» указує на демократизацію процесів управління з посиленням суб'єктної позиції студента, ініціюючи тим самим відповідні зміни і в його структурі.Документ Студент як учасник і суб'єкт освітнього процесу: зміна парадигми в українській освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Міровська Маріола; Mirovska MariolaУ статті на основі теоретичного аналізу стверджується важливість перегляду рольових позицій учасників освітнього процесу, зокрема на рівні закладу вищої освіти: студентів, викладачів та адміністрації. Установлено, що наукові здобутки щодо студента, як учасника освітнього процесу, переважно стосуються трьох позицій, а саме: адаптації студента до умов навчання в закладі вищої освіти, системи підтримки студента в закладі вищої освіти та розвитку студентського самоврядування в закладі вищої освіти. Стверджується, що формування позиції студента, як суб'єкта управління закладом вищої освіти, відбудеться за умов посилення акценту на взаємодії в системі «викладач-студент-адміністрація» та перегляду форм роботи зі студентом на основі ствердження позиції його самодостатності й набуття статусу правового суб'єкта з правом волевиявлення та самовизначення.