Перегляд за Автор "Miliutina Olha Kostiantynivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема співвідношення понять «культура школи» та «клімат школи» в сучасній американській педагогічній думці(2014) Мілютіна Ольга Костянтинівна; Miliutina Olha KostiantynivnaСтаття присвячена виявленню ключових позицій сучасних американських дослідників у галузі теорії освіти щодо співвідношення таких понять, як «клімат школи» та «культура школи». У результаті аналізу численних джерел визначено, що поняття «клімат школи» на сучасному етапі розвитку американської педагогічної думки є найуживанішим поряд із поняттям «культура школи», вони часто виступають синонімами. Проте концепції клімату та культури школи варто розглядати як цілком самостійні вчення, оскільки вони мають різне наукове підґрунтя; ці поняття мають різне смислове наповнення, сфери вживання, а відтак їх необхідно розмежовувати.