eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Melnyk Alla"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формальне, неформальне та інформальне змістовне поле змішаного навчання майбутніх викладачів англійської мови
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Мельник Алла; Melnyk Alla
    Специфіки неформальної та інформальної освіти є важливим аспектом досвіду навчання майбутніх фахівців, оскільки формальна освіта не може містити весь такий досвід. Змішане навчання у широкому сенсі об’єднує формальне і неформальне навчання, спілкування «віч-на-віч» та «онлайн», керовані дії й самостійний вибір шляху для досягнення особистих цілей і цілей соціального навчання. Зважаючи на актуальність проблеми формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх викладачів англійської мови (АМ), мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні формального, неформального та інформального змістовного поля змішаного навчання. Констатовано, що у вузькому сенсі змішане навчання (ЗН) майбутніх викладачів АМ – це цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань, удосконалення мовної, мовленнєвої, лінгвосоціокультурної та навчально-стратегічної компетентностей, способів пізнавальної діяльності здобувачів освіти, який має бути гнучким синтезом дистанційного навчання, що доповнюється безпосередньою взаємодією з викладачем та іншими здобувачами освіти під час традиційного навчання, яка відповідно дозволить значно інтенсифікувати навчальний процес, вибудовуючи при цьому самостійне навчання, індивідуальну навчальну траєкторію кожного здобувача освіти. У широкому вимірі ЗН майбутніх викладачів АМ – це система формального та неформального навчання, яка інтегрується з інформальним навчанням, що характеризується соціальним досвідом та визначається як самоорганізована, індивідуально пізнавальна діяльність. Використано комплекс теоретичних методів дослідження (аналіз, систематизація й узагальнення результатів науково-педагогічного досвіду українських і закордонних учених). Виокремлено вебінар як інтерактивну форму організації неформального навчання зі змішуванням формального навчання шляхом практичних занять у формі диспуту, моделі перевернутого навчання, методу проєктів, методу дискусії, методу презентації тощо.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук