Перегляд за Автор "Marchenko Bohdan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток візуального мислення учнів на уроках інформатики в 10-11 класах(2024) Марченко Богдан; Marchenko BohdanКваліфікаційне дослідження присвячене розгляду методів, засобів та прийоми розвитку візуального мислення учнів під час вивчення інформатики. У першому розділі описано сутність і значення візуального мислення, яка роль візуального мислення у навчанні інформатики та які вікові особливості розвитку старшокласників в контексті візуального мислення. У другому розділі наведено аналіз навчальних програм і підручників з інформатики для 10-11 класів, які є методи навчання з акцентом на візуальне мислення, створено авторські завдання та результат їх впровадження в освітній процес. Теоретична значущість. Полягає у подальшому розкритті теми формування та розвитку візуального мислення у учнів старших класів, зокрема при вивченні інформатики. Практичне значення одержаних результатів. Розроблено авторські завдання та методичні рекомендацій до їх застосування на уроках інформатики.