Перегляд за Автор "Malaniuk Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Готовність майбутніх фахівців залізничного транспорту до професійної діяльності: структурний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Маланюк Наталія; Malaniuk NataliiaУ статті розкривається сутність готовності майбутніх фахівців залізничного транспорту до професійної діяльності. Здійснено структурний аналіз цієї дефініції. Виокремлено та проаналізовано компоненти (ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний), їх критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців залізничного транспорту до професійної діяльності. Структурний аналіз готовності майбутніх фахівців залізничного транспорту дозволяє підвищувати ефективність професійної підготовки, а також здійснювати її корекцію на різних етапах неперервної професійної освіти.Документ Математична складова професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі неперервної професійної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Маланюк Наталія; Malaniuk NataliiaУ статті розкривається сутність професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту. Виокремлено та cхарактеризовано складові професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту (математична, інформаційна, гуманітарна, комунікативна, діяльнісна, ціннісно-мотиваційна, рефлексивно-самооцінювальна). З’ясовано місце та роль математичної складової професійної компетентності майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі неперервної професійної освіти.Документ Професійна підготовка майбутніх фахівців залізничного транспорту: результати експерименту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Маланюк Наталія; Malaniuk NataliiaУ статті подано результати експериментального дослідження щодо ефективності системи професійної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервності освіти. Описано формувально-перетворювальний етап експерименту, для кількісної оцінки результатів експерименту та здійснення їх якісного аналізу використано методи математичної статистики в педагогічній науці (t-критерій Стьядента та χ²-параметричний критерій Пірсона), що дали змогу оцінити достовірність одержаних результатів.