eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Maksymenko Tetiana Mykhailivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Social Competence in the Professional Competence Structure of the Future Teacher of the Higher Education Institution
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna; Глива Яна; Hlyva Yana; Александрова Анастасія; Aleksandrova Anastasiia
    The article highlights position of the authors on the place of future teacher’s competence in the professional competence structure. The scientific approaches to the determination of the notions “competence” and “competences” are presented. The authors’ definition of the concept essence of future teacher’s social competence is offered. The structural analysis of social competence is carried out and its components are defined. The importance of partnership cooperation of the future teacher for creation of favorable conditions for training and education in the higher educational institution is substantiated. The realization ways of social competence of the future teacher in the structure of professional competence are highlighted.
  • Документ
    Змішане навчання у процесі магістерської підготовки майбутнього менеджера освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna; Штика Юрій Михайлович ; Shtyka Yurii Mykhailovych
    У даний час електронне навчання стало невід’ємною частиною університетської освіти. Зазначимо, що одною з найефективніших моделей сучасної вищої освіти є змішане навчання, яке поєднує традиційні заняття в класі з елементами дистанційного навчання та широко використовую сучасні інформаційні технології. Досліджено, що викладачам потрібен професійний розвиток і підтримка, щоб підготуватися до успішної розробки й викладання змішаних курсів. Відмітимо, що змішані програми є ефективними в наданні майбутньому менеджеру освіти можливості вчитися на роботі та співпрацювати з іншими вчителями, впливали на практику в класі. Наше дослідження підтверджую думку, що змішане навчання є життєздатною моделлю для розвитку майбутнього менеджера освіти в процесі магістерської підготовки.
  • Документ
    Особливості організації навчально-дослідної роботи студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna; Пухно Світлана Валеріївна; Pukhno Svitlana Valeriivna
    В статті представлені основні форми навчально-дослідної роботи студентів ВНЗ педагогічних спеціальностей та їх значення для професійного становлення майбутнього фахівця. Навчально-дослідна робота студентів ВНЗ включена до навчальних планів і є системою обов’язкових навчальних занять, всіх видів завдань різних видів практики. Різновидами навчально-дослідної роботи є індивідуально- дослідні завдання, курсова і дипломна роботи, що вимагають досить складної організації керівництва цією діяльністю студента. Методичне забезпечення навчально-дослідної роботи студентів передбачає складання методичних рекомендацій до різних видів завдань, що містять загальні положення щодо організації цієї роботи. Вирішення студентом в процесі навчання та під час проходження практики складних навчально-дослідних завдань, сприяє формуванню та виробленню навичок ефективного вирішення завдань професійної діяльності і сприяє активному формуванню професійних якостей особистості.
  • Документ
    Роль самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вишу
    (2017-06) Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna
    У статті охарактеризовано понятійний апарат дослідження ролі самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вишу. Виокремлено зміст професійної підготовки майбутнього викладача вишу. Визначено види самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вишу; обґрунтовано етапи самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вишу. Здійснено спробу визначення сутності поняття самостійна робота майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки на прикладі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.
  • Документ
    Формування соціальної компетентності майбутніх педагогів у закладі вищої освіти
    (2020) Александрова Анастасія Едуардівна; Aleksandrova Anastasiia Eduardivna; Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna
    В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування соціальної компетентності майбутніх педагогів у закладі вищої освіти. Уточнено поняття «соціальна компетентність» в контексті професіограми педагога. Розроблено і експериментально перевірено модель формування соціальної компетентності у майбутніх педагогів в сукупності компонентів: цільового, змістовного, процесуального та діагностичного. Виявлено та обґрунтовано педагогічні умови формування соціальної компетентності у майбутніх педагогів: збагачення змісту навчального матеріалу з курсів «Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні», «Педагогічна психологія» застосування активних методів навчання, спрямованих на формування інтелектуально-гностичної, емоційно-рефлексивної і поведінкової складових соціальної компетентності, які сприяють з’єднанню теоретичних знань з практичними вміннями; реалізація спеціальної програми з формування соціальної компетентності з використанням соціально-психологічного тренінгу; раціональне поєднання аудиторного і позааудиторної навчальної діяльності студентів, а також можливостей психолого-педагогічної практики в розвитку готовності майбутніх педагогів до продуктивної виконання соціально-орієнтованої діяльності і цивілізованого вирішення конфліктів; використання моніторингу як способу контролю динаміки формування соціальної компетентності.
  • Документ
    Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти
    (2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna
    У магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Уточнено поняття «інформаційно-цифрова компетентність майбутнього учителя». Виокремлено дидактичні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів: усвідомлення майбутніми учителями необхідності набуття знань; наявність інноваційних форм навчання; включення майбутніх учителів до активної пізнавальної діяльності. Обґрунтовано технології формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти на основі впровадження сучасних електронно-освітніх ресурсів. Визначено рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх вчителі ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка». Виявлено, що 45% фахівців освіти активно використовують інформаційно-цифрові технології під час навчання, 35% мають деякі прогалини в знаннях, щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій та 20% не часто використовують інформаційно-комунікаційні технології в процесі навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук