Перегляд за Автор "Maikovska Viktoriia Ihorivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation оf Business Competence оf Future Professionalas Bymeans оf Practice-Oriented Education(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaУ статті розглянуто шляхи формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців засобами практико-орієнтованого навчання. Для досягнення мети використано методи синтезу, порівняння й узагальнення, що дозволило уточнити базові поняття дослідження та розкрити сутність дефініції «підприємницька компетентність». Основні результати дослідження виявляють можливості використання методу проектів з метою набуття студентами досвіду практичної діяльності. Представлено досвід викладачів кафедри товарознавства та експертизи якості товарів Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ в застосуванні засобів практико-орієнтованого навчання для організації аудиторної й позааудиторної проектної діяльності студентів.Документ The Communicative Block as an Important Structural Component of Specialists’ Entrepreneurial Competence in Ukraine(2019) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia Ihorivna; Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaThe purpose of the research – to analyze the existing experience of discovering the structure of entrepreneurial competence and to search for approaches to its interpretation based on the allocation of areas of the entrepreneur`s activity, which characterizes the features of his purpose and allows to divide personally and professionally significant qualities in the dominant areas of activity: organizational, creative, communicative and managerial.The research methodology based on the results of general research methods (observation, measurement and comparison) and special methods (questionnaire survey, analysis and grouping). The scientific novelty of the article is an attempt to comprehensively understand the phenomenon of the structure of entrepreneurial competence and an attempt to establish the importance of the communicative component in it. Conclusions. Based on the generalization of the results of the analysis of literary sources, we present the structure of entrepreneurial competence of future service professionals as a dynamic system which is formed by interconnected integral subsystems (blocks) based on complexes of professionally significant qualities. Professionally significant personality qualities are qualities of a person, the level of development of which before the beginning of productive activity is sufficient to ensure certain success of the implementation and realization of this activity. The most important qualities of a psychological portrait of an entrepreneur can be combined into the following structural components: intellectual, communicative and s motivational-will blocks. Such structuring is based on the identification of the main areas of the entrepreneur`s activity, which shape the features of purpose: organizational, creative, communicative and managerial. Given the fact that entrepreneurial individuals (according to the nature of entrepreneurship) enter difficult economic situations, quickly seek and receive information, and this allows them to form a survival technique and to identify opportunities that others have missed, we can say that the communication block is an important structural component of specialists' entrepreneurial competence.Документ Вплив інноваційних процесів на трансформацію вищої освіти як суспільного інституту(2014) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaУ статті розкрито сутність нової філософії освіти, заснованої на підготовці випускника вищого навчального закладу для конкурентного ринку праці. Вказано на завдання вищої освіти щодо забезпечення її якості. Досліджено функції освіти в умовах економіки знань. Обґрунтовано поняття гетерономії змісту вищої освіти. Розглянуто причини сучасної кризи знаннєво-центричної парадигми освіти та вказано на засоби її подолання. Проведено аналіз недоліків української вищої освіти. Визначено сутність інноваційних процесів як чинників трансформації інституту вищої освіти. З’ясовано чинники, що безпосередньо впливають на діяльність вищого навчального закладу як суб’єкта ринку освітніх послуг. Розроблено пропозиції щодо модернізації вищої освіти в умовах економіки знань.Документ Дослідження мотивації в професійній підготовці фахівців під час застосування вищим навчальним закладом концепції маркетингу взаємодії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaУ статті досліджено вплив концепції маркетингу взаємодії як основи інноваційної діяльності українських вищих навчальних закладів на професійну підготовку майбутніх фахівців. Визначено сутність і зміст мотивації споживача освітніх послуг, обґрунтовано доцільність її дослідження в педагогіці вищої школи, проаналізовано можливості дослідження мотивації в межах процесу професійної підготовки маркетологів.Документ Поетичне відкриття сьогодення в ліриці Володимира Висоцького(2020) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia Ihorivna; Іванова Ірина Борисівна; Ivanova Iryna BorysivnaМетою даної випускної кваліфікаційної роботи є аналіз творів В. Висоцького задля виявлення чинників, які обумовлюють поетичний феномен «Володимир Висоцький» як синтетичне утворення, що забезпечує оригінальність, своєрідність і неповторність лірики поета та сприйняття його творчості як поетичного відкриття сучасності. Поезія Висоцького різноманітна, в ній представлені численні моделі суспільного життя, різні образи героїв. Вона є відображенням менталітету людини другої половини ХХ ст. У першому розділі розкривається особистість Володимира Висоцького в контексті розвитку авторської пісні в літературному процесі другої половини ХХ століття, аналізуються гуманістичні ідеали військової та громадянської лірики поета. У другому розділі висвітлюється сутність проблеми свободи в суспільстві в 1950-1970 рр., конфліктність як принцип творчості Володимира Висоцького, мотив несвободи і тотальної незгоди із світом. Третій розділ обґрунтовує сутність поетичного феномена «Володимир Висоцький»: синтетичність його дарування, культурно-аксиологічний аспект творчості та своєрідність колористики поезії. За результатами роботи зроблено висновки щодо неоціненності внеску В. Висоцького у літературознавство в частині скорочення дистанції між автором і читачем, розширення можливостей слова: підкреслення його театральності, музичності, глибокої духовності й величі.Документ Сутність категорії «якість» при реалізації товарної політики ВНЗ у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів(2015) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaУ статті підкреслено актуальність проблеми підвищення якості професійної підготовки. Вказано на своєчасність погляду на знання як важливий ресурс і основу освітніх послуг. З’ясовано, що галузь освіти, забезпечуючи суспільство знаннями, проду¬кує освітні послуги. Виявлено чинники формування їх якості. Розкрито сутність товар¬ної політики вищого навчального закладу в педагогічному контексті як комплексу дій з формування системи компетенцій. Запропоновано застосування маркетингу як кон¬цепції управління якістю професійної підготовки майбутніх маркетологів. Представ¬лено досвід діяльності Маркетинг-клубу в даному напрямі. Зосереджено увагу на подальшій розробці технологій професійної підготовки на підставі подолання протиріч між навчальною та практичною діяльністю майбутніх фахівців із маркетингу.Документ Теоретико-методичні аспекти формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaНавчальне видання підготовлено у відповідності до робочої програми навчальної дисципліни «Основи підприємництва». Містить методичні й психолого-педагогічні основи використання методу проектів і компетентнісно-орієнтованих завдань у формуванні підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування, характеристику оціночних засобів і критерії оцінювання для визначення результатів навчання при впровадженні компетентнісного підходу у вищій школі, а також банк матеріалів, рекомендованих до застосування при вивченні дисципліни «Основи підприємництва». Посібник призначений викладачам і студентам, залученим до процесу професійної підготовки за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа» і 242 «Туризм».Документ Теорія і практика формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaДисертація є комплексним дослідженням, у межах якого обґрунтовано теоретичні та практичні засади формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти. Виявлено стан розробленості проблеми формування підприємницької компетентності фахівців сфери обслуговування в теорії та практиці вітчизняної і зарубіжної освіти. З’ясовано особливості формування підприємницької компетентності в умовах економіки знань. Визначено сутність і структурні компоненти підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти. Розроблено, теоретично обґрунтовано та змодельовано педагогічну систему формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти. Розроблено критерії, визначено їх показники та схарактеризовано рівні сформованості підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти. Розроблено теоретико- методичний супровід та визначено етапи реалізації педагогічної системи формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку результативності педагогічної системи формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти.Документ Інтерактивні технології навчання (на прикладі дисципліни «Торговельне підприємництво»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaПосібник підготовлено відповідно до законодавчо-нормативних вимог (законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Національної стратегії розвитку освіти до 2021 року, Концепції Державної програми розвитку освіти, Декларації Болонського Стратегічного Форуму, освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність галузі знань 07 Управління та адміністрування; навчальної програми нормативної навчальної дисципліни «Торговельне підприємництво», в межах міжкафедральної науково-дослідної теми ХТЕІ КНТЕУ «Методика формування та використання персонального середовища в контексті застосування технологій дистанційного навчання» (ДР № 0114U001579, термін виконання 2014-2018 рр.), колективної теми кафедри української мови і літератури «Формування культуромовної особистості фахівця в умовах неперервної освіти» (ДР№0118U006585, термін виконання 2018-2020 рр.), плану роботи науково-дослідної лабораторії «Академічна культура дослідника в освітньому просторі» та ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури й адресовано на широке коло користувачів: викладачам і студентам, залученим до процесу професійної підготовки за спеціальностями 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», а також 241 «Готельно-ресторанна справа» і 242 «Туризм» та усім, хто досліджує проблеми формування і розвитку підприємницької компетентності молоді. Посібник є авторською розробкою, що розглядає теоретичні, методичні й практичні аспекти формування компетентного фахівця і пропонує навчальні матеріали для застосування їх в процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. Структура посібника включає два теоретичні розділи і один практичний розділ. У розділі 1 «Психолого-педагогічні основи використання інтерактивних технологій навчання у формуванні підприємницької компетентності бакалаврів» розглядаються методичні засади формування компетентності та професійної мотивації майбутнього фахівця, піднімаються актуальні проблеми впровадження в Україні інтерактивних технологій навчання в процес формування ключових компетентностей, розкривається сутність, зміст і структура підприємницької компетентності як ключової компетентності особистості ХХІ ст. У розділі 2 «Застосування інтерактивних технологій навчання при реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців» розкривається роль компетентнісного підходу в модернізації процесу професійної підготовки з урахуванням вимог ринку, представлено характеристику інтерактивних інструментів формування підприємницької компетентності бакалаврів, викладено пропозиції щодо оцінювання діяльності студентів на інтерактивному занятті. Розділ містить детальний опис відмін інтерактивних технологій навчання, ситуативного моделювання і тренінгу; в ньому подані нові підходи до оцінювання результатів навчання та наведені приклади прийомів оцінювання діяльності студентів за результатами інтерактивного заняття. В розділі представлені авторські розробки шкал оцінювання знань, навичок мислення і навичок презентації думок; автор уточнює особливості оцінювання навичок участі в дискусії та оцінювання студентом власної роботи. У практичному розділі 3 наведено приклади завдань, рекомендованих до застосування на заняттях з дисципліни «Торговельне підприємництво» в межах реалізації інтерактивної технології навчання: різноманітних вправ для тренінгу, сценаріїв паратеатру, завдань для проведення ділових ігор і рішення ситуаційних задач, наведені тексти і завдання для рішення кейсів. Порівняння із аналогами – навчальний посібник підготовлено відповідно до навчального плану спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність галузі знань 07 Управління та адміністрування; навчальної програми нормативної навчальної дисципліни «Торговельне підприємництво» й апробований упродовж 5 років у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку за означеною спеціальністю. Посібник рекомендований до використання в освітньому процесі рішенням вченої ради Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка (протокол № 8 від 24.02.2020 р.). Основні положення посібника обговорювалися на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях упродовж 2014-2018 рр., у т.ч.: Міжнародній науково-методичній конференції «Smart-освіта: ресурси та перспективи» (Київ, 16-17 жовт., 2014 р.), International Scientific-Practical Conference «Innovative potential of socio-economic systems: the challenges of the global world» (Lisbon, Nova School of business and economics, 30 June, 2016); International Scientific Conference «Modernization of socio-economic systems: the new economic condition» (Kielce, State University of Jan Kochanowski, 28 September, 2016), IX Всеукраїнській науковій конференції «Актуальні питання економіки» (Умань, 22 груд., 2017 р.); ІІІ Международной научно-практической Интернет-конференции «Инновационное развитие экономики: предпринимательство, образование, наука» (Минск, 2017 г.), ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Творча спадщина А. С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ століття» (Суми, 15-16 бер., 2018 р.), Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі» (Суми, 17 трав., 2018 р.); обговорено на засіданні кафедри економіки та обліку Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ і упроваджено в освітній процес Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ (Витяг з протоколу засідання Вченої ради №11 від 20.06.2018 р.)