Перегляд за Автор "Ma Tszie"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика формування тембро‐динамічних уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки(2023) Ма Цзє; Ma Tszie; Демидова Марина; Demydova MarynaУ статті розкрито методичні шляхи вдосконалення тембро‐динамічних уявлень, що слугують передумовою успішної музично‐виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. Методика формування тембро‐динамічних уявлень у майбутніх учителів музичного мистецтва передбачає впровадження таких методів: виявлення, інтерпретувавання та презентація музично‐риторичних фігур, музичного ораторства, мобільної пластичної варіантності. Виокремлено об'єктивні чинники, що ускладнюють формування тембро‐динамічного сприйняття й уявлення молодого покоління музикантів:складність і багатоаспектність самого явища тембру, а також відсутність його знакової фіксації в нотному тексті.Документ Тембродинамічний слух як один із найважливіших художньо‐образних та формотворчих засобів музичної виразності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Ма Цзє; Ma TszieУ статті розглядаються особливості тембродинамічного слуху музиканта. Проведено літературний аналіз наукових джерел з питань сутності та структури тембрового слуху. Виявлено співвідношення зазначеного слуху з виразним інтонуванням мелодійної лінії твору засобами звуковидобування на фортепіано, емоційною складовою твору. Наголошено на принципах формування тембрально‐динамічних особливостей техніки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Визначено методи розвитку тембро‐динамічного слуху майбутніх учителів музичного мистецтва.Документ Тембро‐динамічний слух в процесі виконавсько‐ інтерпретаторської практики майбутніх учителів музичного мистецтва в класі фортепіано(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Ма Цзє; Ma TszieСтаття присвячена визначенню феномена «тембро‐динамічний слух», аналізу причин наявності різних теоретичних підходів в контексті розглядання сутності та змісту феномена дослідження. Також репрезентовано розвідки в рамках означеної проблеми українських та зарубіжних фізеологів, музикознавців, музикантів‐виконавців, психологів, педагогів, програмістів. У статті акцентується увага на особливостях формування тембро‐динамічного слуха в процесі виконавсько‐інтерпретаторської практики майбутніх учителів музичного мистецтва в класі фортепіано, разом з тим. звертається увага на основний механізм формування тембро‐динамічного слуха піаніста, який включає в себе виконавські тактильно‐дотикові відчуття.