Перегляд за Автор "Lyuta Lyudmyla Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток комунікативної компетентності молодших підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Люта Людмила Іванівна; Lyuta Lyudmyla Ivanivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym VolodymyrovychОб'єктом дослідження є процес комунікації школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – розвиток комунікативної компетентності в молодших підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи формування комунікативної компетентності в молодших підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Досліджено трактування поняття «комунікативна компетентність» у сучасних наукових джерелах, зроблено психолого-педагогічну характеристику молодшого підлітка з інтелектуальними порушеннями. Вивчено особливості комунікативного розвитку молодших підлітків з інтелектуальними порушеннями. У другому розділі досліджено стан розвитку комунікативної компетентності в молодших підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку, описано критерії, рівні та методику визначення стану комунікативної компетентності в молодших підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку, представлено результати констатувального дослідження. У третьому розділі описано розвиток комунікативної компетентності в молодших підлітків з порушеннями інтелекту на основі комплексної програми «Говоримо разом», представлено авторську, описано особливості апробації програми «Говоримо разом» та висвітлено результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 102 сторінок, з них – 87 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 10 рисунків, 85 джерел.