Перегляд за Автор "Lytvynenko Vitalina Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Level of Physical Condition of Students of Different Faculties of Pedagogical University(2019) Ворона Віта Вікторівна; Кулик Ніна Анатоліївна; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Ратов Анатолій Максимович; Лазоренко Сергій Анатолійович; Vorona Vita Viktorivna; Kulyk Nina Anatoliivna; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Ratov Anatolii Maksymovych; Lazorenko Serhii AnatoliiovychPhysical condition is one of the components of human health. Thus,students as futureteachers of different specializations should be diagnosed in order to characterize their level of physical condition.The aim of the present research is to define the students’ level of physical condition, to determine the factors that influence it. The research was conducted in 2017 and involved 75 students aged from 17 to 21 years old of the first and second courses of Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko. According to the results of the research, most students of different faculties have an average level of physical condition. At the same time the number of students with a level above the average is greater among future teachers of physical culture. The high level of physical condition is determined in 5,7% of the representatives of the Educational and Research Institute of Physical Culture. The high level of physical condition of the students of other faculties has not been recorded. It is also found out that the number of classes and physical activity of future physical training teachers is much higher than of other students. The data we have received do not differ significantly from the results of other authors and indicate the need to increase the level of physical condition and motor activity of the students by increasing the number of physical education classes for the students of different specializations.Документ Активізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання основ здоров'я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міхеєнко Олександр Іванович; Mikheienko Oleksandr Ivanovych; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Лянна Ольга Володимирівна; Lianna Olha VolodymyrivnaМета: розробити й обґрунтувати форми та методи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання основ здоров'я. Методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, тестування, валеологічний моніторинг, педагогічний експеримент. Результати: опанування знань про здоров'я передбачає творчо-практичну діяльність, яка потребує пошуку відповідних засобів, методів, форм навчання, пов'язаних із активізацією пізнавального інтересу та пізнавальної діяльності як дієвих чинників впливу на успішність та ефективність навчання студентів. Практичне значення: розроблено й конкретизовано шляхи поліпшення якості засвоєння навчального матеріалу з основ здоров'я, які сприяють успішному практичному застосуванню знань про здоров'я, дотриманню правил і норм здорового способу життя. Висновки та перспективи подальших наукових досліджень: проблему виховання свідомого і дбайливого ставлення до здоров'я необхідно вирішувати засобами освіти. Процес опанування науки про здоров'я потребує розробки й застосування нових педагогічних технологій, які спонукають до здорового способу життя, реалізації оздоровчих засобів.Документ Арт-терапевтичні технології в реабілітації осіб з обмеженими можливостями здоров’я(2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Копитіна Яна Миколаївна; Kopytina Yana Mykolaivna; Різник В. Б.; Riznyk V .B.The present article demonstrates the problem of studying the usage of art therapy in rehabilitation work of persons with disabilities. The article deals with the concept of art therapy as one of types improvement of rehabilitation work for persons with disabilities. It also reveals the features of the positive influence of art therapy on the their creative development.Документ Арт-терапія в системі комплексної реабілітації учасників антитерористичної операції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Міньковський О. O.; Minkovskyi O. O.У статті розглянуто проблему вивчення арт-терапії в системі комплексної реабілітації учасників антитерористичної операції (АТО). У статті представлено аналіз впливу арт-терапії, засобів арт-терапії на реабілітаційний процес з учасниками антитерористичної операції.Документ Арт-терапія в системі фізичної терапії дітей з церебральним паралічем(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Торішна А. В.; Torishna A. V.У статті розглядаються можливості застосування арт-терапії у системі фізичної терапії дітей з церебральним паралічем, систематизація основних теоретичних положень щодо використання арт-терапії в корекційно-реабілітаційній роботі з даною категорією дітей.Документ Арт-технології в системі фізичної терапії учасників АТО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Заговайло Ольга Олександрівна; Zahovailo Olha Oleksandrivna; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті розглянуто арт-технології, як комплексну програму фізичної реабілітації учасників АТО. Програма ґрунтується на включенні заняття з музикотерапії, пісочної терапії, терапії образотворчим мистецтвом, дані методи спрямовані на відновлення психічного стану, зняття симптомів захворювання, покращення загально самопочуття, після – на профілактику та адаптацію до стресових чинників, учасників антитерористичної операції.Документ Ефективність застосування комплексної реабілітаційної програми для осіб післяінсультних хворих із застосуванням пісочної терапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Алексенко А. В.; Aleksenko A. V.; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті розглядається ефективність комплексної програми реабілітації для осіб післяінсультних хворих із застосуванням пісочної терапії. Інсульт залишається провідною причиною смерті та інвалідності в усьому світі. Ключові принципи реабілітації післяінсультних хворих включають: ранній початок реабілітаційних заходів, безперервність, комплексність, індивідуальність, використання методів контролю адекватності навантажень та ефективності реабілітації.Документ Застосування арт-терапевтичних технологій в оздоровчій роботі з дітьми молодшого шкільного віку(2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Кривопишина Я. В.; Kryvopyshynа Ya. V.У статті розкрито теоретичні підходи до організації арт-терапевтичних технологій в системі оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку. Спроба розгляду цієї проблеми є дуже актуальною, оскільки здійснено теоретичний аналіз застосування інноваційних технологій, а саме засобів арттерапії в процесі оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку; досліджено вплив засобів арт-терапевтичних технологій на процес оздоровлення дітей 6-7 років. Водночас, всебічний огляд особливостей арт-терапевтичних технологій, характеризується багатою традицією досліджень і стає все більш популярним останнім часом та дозволяє досягти більш глибокого й точного розуміння поняття «арт-терапія», суттєво розширює знання про арттерапевтичні засоби, відкрити нові напрями в даному дослідженні.Документ Застосування арт-терапії в процесі реабілітації дітей дошкільного віку при деформаціях грудної клітки(ФОП Цьома С. П., 2017) Міщенко Роман Борисович; Mishchenko Roman Borysovych; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті розкрито сутність проблеми застосування арт-терапії в процесі реабілітації дітей дошкільного віку при деформаціях грудної клітки; удосконалення корекційно-реабілітаційної роботи з даною категорією дітей; їх особистісне становлення.Документ Застосування арт-терапії у корекційно-реабілітаційній роботі з дітьми з аутизмом(ФОП Цьома, 2015) Філіпова Тетяна Олексіївна; Filipova Tetiana Oleksiivna; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті висвітлено актуальну психолого-педагогічну проблему удосконалення корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з аутизмом. Застосування арт-терапії в корекційно-реабілітаційній роботі з дітьми з аутизмом сприяє їх особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості для їх соціальної інтеграції.Документ Застосування артпедагогіки та арттерапії в навчальному процесі майбутніх вчителів-логопедів(2013) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті аналізується проблема застосування артпедагогіки та арттерапії у навчальному процесі майбутніх вчителів- логопедів.Документ Застосування музикотерапії в реабілітаційній роботі з дітьми з аутизмом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Луценко І. О.; Lutsenko I. O.Представлений новий погляд на проблему вивчення застосування музикотерапії в реабілітаційній роботі з дітьми з аутизмом. У статті розглядаються поняття арттерапії, зокрема музикотерапії, як одного з її видів та поняття аутичної дитини. А також розкриваються особливості позитивного впливу музикотерапії на розвиток дітей з аутизмом.Документ Застосування пісочної терапії в реабілітації дітей з розумовою відсталістю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Феденко В. М.; Fedenko V. M.У статті проаналізовано проблему удосконалення корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з розумовою відсталістю. У представленій статті подано особливості застосування пісочної терапії в реабілітації дітей з розумовою відсталістю.Документ Застосування пісочної терапії в реабілітації післяінсультних хворих(2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Алексенко А. В.; Aleksenko A. V.У статті розглянуто аналіз науково-теоретичної та методичної літератури, розкрито поняття, сучасні методи реабілітації післяінсультних хворих.Документ Застосування імаго-терапевтичних технологій в оздоровчо-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Сидоренко К. О.; Sydorenko K. O.У статті представлено особливості застосування імаго-терапевтичних технологій як в контексті оздоровчо-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку (5-6 років).Документ Здоров’язміцнювальні технології в професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaСтаття присвячена обґрунтуванню проблеми застосування здоров’язміцнювальних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, також розглянуто основні характеристики професійної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії.Документ Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами артпедагогіки(2014) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaСтаття присвячена актуальній психолого-педагогічній проблемі корекції мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє їх особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.Документ Педагогічна концепція професійної підготовки майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я(2020) Міхеєнко Олександр Іванович; Mikheienko Oleksandr Ivanovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii Olehovych; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті на основі аналізу основних положень загальної теорії здоров’я обґрунтована необхідність інтегративного підходу до вирішення завдань, пов’язаних із формуванням, відновленням, збереженням і зміцненням здоров’я людини. З’ясовано, що проблема здоров’я охоплює широкий спектр напрямів діяльності, які потребують конкретизації теоретичних, методологічних засад, тезаурусу як основи для осмислення та подальшої реалізації в контексті професійної підготовки майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я.Документ Планування втручань фізичної терапії та ерготерапії для дітей зі спастичними формами церебрального паралічу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Полякова А. В.; Poliakova A. V.У статті представлено окремі аспекти планування втручань фізичної терапії та ерготерапії для дітей зі спастичними формами церебрального паралічу. Обґрунтовано доцільність функціонального підходу до планування втручань для дітей із церебральним паралічем та його ключові компоненти. Наведено дані щодо планування та оцінювання параметрів дозування навантаження для дітей із церебральним паралічем.Документ Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії із застосуванням арт-терапії(СумДПУ ім А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Логвин Я. О.; Lohvyn Ya. O.У статті теоретично обґрунтовано професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії з використанням технологій арт-терапії.