Перегляд за Автор "Lytovchenko Iryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna MykolaivnaУ статті визначено концептуальне підґрунтя андрагогічної моделі М. Ноулза, розкрито сутність Ноулзівських концепцій принципів навчання дорослої людини, андрагогічного процесу, самоспрямованого навчання, навчання за контрактом та навчання протягом життя, що лягли в основу андрагогічноїмоделі.Документ Особливості розвитку освіти дорослих у США в часи становлення Республіки та економічної модернізації країни(2013) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna MykolaivnaУ статті проаналізовано особливості розвитку освіти дорослих у США в часи становлення республіки та економічної модернізації країни; виявлено історичні, соціально-економічні й політичні умови та інші об’єктивні фактори, що вплинули на процес розвитку освіти дорослих США в зазначені періоди, визначено її характерні ознаки, форми та особливості фінансування, виявлено провідні типи навчальних закладів і установ, що функціонували в цей час. У результаті дослідження, зокрема, виявлено, що в період становлення республіки відбувається розквіт науки, відкриваються численні освітні заклади. Освіта дорослих, хоч і не об’єднана в єдиний рух, зазнає бурхливого розвитку. Визначальними рисами періоду економічної модернізації є індустріалізація промисловості й застосування наукових знань у сільському господарстві, що зумовило започаткування системної інституційної освіти в обох цих сферах.Документ Сутність корпоративної освіти як складової освіти дорослих США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Лук’яненко Валентина; Lukianenko ValentynaВивчення різних аспектів теорії і практики корпоративної освіти як складової освіти дорослих у США потребує визначення поняттєво-категоріального апарату дослідження, що дасть змогу систематизувати й охарактеризувати зв’язки між основними поняттями. Отже, результатом бібліографічного опрацювання проблеми корпоративної освіти стало визначення поняттєво-термінологічного апарату дослідження. Для розкриття сутності поняття корпоративної освіти як складової освіти дорослих виокремлено та схарактеризовано базові поняття: «освіта», «неперервна освіта», «доросла людина», «освіта дорослих», «неперервна професійна освіта дорослих».Документ Центри академічного успіху в університетах США в історичній перспективі та умовах сьогодення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Чугай Оксана; Chuhai Oksana; Зеліковська Олена; Zelikovska OlenaУ статті досліджується еволюція та вплив центрів академічного успіху в університетах США, особливо на тлі змін у демографічній ситуації серед студентів та зосередження уваги на інклюзивності. Центри академічного успіху, централізуючи освітні послуги, вийшли за рамки свого походження, щоб обслуговувати різноманітне коло учнів, включаючи перше покоління та маргіналізовані групи студентів. Пропонуючи тьюторство, додаткове групове навчання, підтримку студентів з обмеженими можливостями та розвиток необхідних навчальних навичок, центри академічного успіху мають на меті зменшити відтік студентів і сприяти завершенню навчання. У дослідженні використано комплексний набір дослідницьких методів, включаючи огляд літератури, для аналізу трансформації центрів академічного успіху протягом чотирьох історичних періодів, що відображають зміни в освітніх потребах і суспільних цінностях. Результати ілюструють, як центри академічного успіху стали невід'ємною частиною академічного успіху, розширюючи послуги для вирішення проблем підготовки та акліматизації у вищій освіті. З впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій та розумінням різноманітних стилів навчання центри академічного успіху впровадили інновації для надання централізованих послуг підтримки. У статті зроблено висновок, що історичний розвиток центрів академічного успіху відображає їхню здатність реагувати на мінливі потреби студентів та еволюцію університетського середовища. Від самого початку свого існування, спершу як неформальних утворень, і до перетворення на інституціоналізовані центри, вони відіграють важливу роль у формуванні академічного успіху студентів, адаптуючись до суспільних змін, законодавчих впливів та досягнень у галузі технологій та досліджень в освіті. Різноманітні послуги, які пропонують центри академічного успіху, задовольняють потреби студентів з різним освітнім рівнем, стилями навчання та соціально-економічним статусом. Автори наголошують на необхідності подальших досліджень ефективності центрів академічного успіху в університетах США та можливостей впровадження найкращих практик в університетах України.Документ Ґенеза корпоративного університету у США(2016) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna MykolaivnaУ статті проаналізовано особливості становлення корпоративного університету як форми організації корпоративної освіти у США; виявлено, що головними соціально-економічними передумовами становлення цього освітнього феномену були: перехід від індустріального суспільства до інформаційної економіки, невідповідність якості професійного навчання у традиційних закладах освіти практичним вимогам виробництва, демографічний фактор; з’ясовано, що функціональними особливостями перших корпоративних університетів були їх закритість, суворе структурне підпорядкування організації-засновнику, відсутність партнерства із зовнішніми освітніми структурами.