Перегляд за Автор "Lystopad Olena Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вітчизняна реформологія та формування стратегії освітніх змін(2015) Листопад Олена Валеріївна; Lystopad Olena ValeriivnaУ статті висвітлено місце наукових праць вітчизняних авторів у розвитку сучасної теорії освітніх змін, виявлено роль вітчизняної реформології у формуванні вітчизняних стратегій освітніх змін, схарактеризовано основні вектори науково-дослідної й експериментальної діяльності в Україні в умовах освітніх змін. Доведено, що в роботах українських науковців представлено системний аналіз зарубіжної теорії освітніх змін, здійснено адаптацію основних положень теорії освітніх змін до українських реалій; обґрунтовано, що положення зарубіжної теорії освітніх змін, ідеї вітчизняних реформологів покладено в основу формування вітчизняних стратегій освітнього розвитку. Виявлено перевагу наукового-раціоналізму й ціннісного підходу у формуванні сучасних стратегій освітніх змін в Україні. Показано, що експериментально-дослідну діяльність як основу ефективності продуктивних внутрішніх змін у діяльності організації визнано пріоритетною умовою результативності вітчизняних стратегій освітніх змін.Документ Роль громадсько-педагогічного партнерства в інноваційному розвитку середньої школи США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Листопад Олена Валеріївна; Lystopad Olena ValeriivnaУ статті подано характеристику громадсько-педагогічного партнерства як наукового феномена; проаналізовано його основні види й форми; визначено роль громадсько-педагогічного партнерства американської середньої школи в інноваційному розвитку; конкретизовано методи використання американського досвіду громадсько-педагогічного партнерства в модернізаційних змінах української середньої школи.Документ Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Листопад Олена Валеріївна; Lystopad Olena ValeriivnaУ статті здійснено аналіз сучасних соціальних технологій інноваційного розвитку освіти, зокрема, соціальної рівності й доступності освіти, що запроваджуються у процесах етнізації освіти корінних народів Канади; конкретизовано ефективність й результативність таких технологій; визначено ймовірні траєкторії використання зарубіжного досвіду в сучасній Україні.Документ Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Листопад Олена Валеріївна; Lystopad Olena ValeriivnaУ статті здійснено аналіз зарубіжної теорії освітніх змін у контексті інноваційного розвитку: охарактеризовано сутність освітніх змін, систематизовано існуючі моделі освітніх змін, роаналізовано основні механізми освітніх змін, установлено вектори подальшого формування зарубіжної теорії освітніх змін в умовах інноваційного розвитку.Документ Інклюзивна освіта в контексті інноваційного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Листопад Олена Валеріївна; Lystopad Olena ValeriivnaУ статті на підставі аналізу існуючих концептуальних підходів до визначення сутності інклюзивної освіти зроблено спробу встановлення її ролі в інноваційному розвитку освіти; на основі аналізу зарубіжного досвіду подано характеристику основних механізмів реалізації завдань інклюзивної освіти; визначено тенденції розвитку інклюзивноїосвіти в сучасній Україні.