Перегляд за Автор "Losieva Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інтерактивних засобів контролю у процесі навчання аналітичної геометрії(2013) Лосєва Наталія; Losieva Nataliia; Мудранова Я. О.; Mudranova Ya. O.; Губар Д. Є.; Hubar D. Ye.У статті висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних тестів у навчанні дисципліни «Аналітична геометрія». Аналізуються різні програмно-педагогічні засоби створення інтерактивних тестів. Розглядаються переваги та недоліки різних інтерактивних засобів тестування. Наводяться приклади розроблених авторами інтерактивних засобів контролю, визначено шляхи подолання певних недоліків оцінювання знань. З метою розширення світогляду студента, підвищення його мотивації до навчання дисципліни, реалізації взаємозв’язків аналітичної геометрії з іншими дисциплінами, природою та мистецтвом, авторами було розроблено систему тестових завдань для відшукання геометричних об’єктів у навколишньому світі (біологічні істоти, архітектурні споруди, елементи побуту тощо). Застосування інтерактивних засобів контролю, використання нестандартної форми завдань та додаткового матеріалу розширює світогляд студентів, розвиває їх творче мислення, підвищує зацікавленість до дисципліни та дозволяє студентам краще засвоїти курс «Аналітична геометрія».Документ Дидактичні ігри як спосіб підвищення мотивації учнів до вивчення математики(2015) Шупчинська К. С.; Shupchynska K. S.; Лосєва Наталія; Losieva NataliiaАвтор розглядає дидактичні ігри як один із способів підвищення мотивації до навчання та наводить приклади деяких з них. Пропонує розроблену гру «Математична монополія» як один із різновидів дидактичної гри, описує сценарій запропонованої гри. Підкреслює. Що такий вид діяльності допомагає мотивувати до вивчення математики, краще закріпити вже здобуті знання і отримати нові.Документ Концепція розробки інтерактивного освітнього порталу «Аналітична геометрія» для навчання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лосєва Наталія; Losieva Nataliia; Терменжи Дар’я; Termenzhy Dar’iaУ статті розглядається проблема створення і упровадження освітнього порталу для навчання студентів. Освітлюється авторський досвід розробки інтерактивного порталу «Аналітична геометрія». Наведено чотири етапи створення освітнього сайту: розробка структури сайту, візуальне оформлення сайту, процес програмування та контроль якості, запуск і супровід сайту. У статті представлено структуру навігаційної панелі порталу. Авторами детально описано концепцію інтерактивного порталу «Аналітична геометрія» у вигляді схеми: «Цільова аудиторія» «Мета і завдання» «Засоби» «Принципи» «Результати». Ефективне поєднання традиційних та онлайнових форм і засобів навчання можна реалізувати за допомогою розробленого інтерактивного порталу «Аналітична геометрія». Саме з метою ефективного навчання студентів портал містить 4 головні модулі: навчальний, методичний, інтерактивний та моніторинговий. Навчальний модуль представлений трьома блоками: теоретичний, практичний, інформаційно- довідковий. Методичний модуль включає у себе навчальну програму з дисципліни, методичні вказівки до вивчення дисципліни та матеріали до модулів. Інтерактивний модуль забезпечує сервіси взаємодії на порталі. Моніторинговий модуль передбачає здійснення інтерактивного контролю, надання оперативного доступу студентів до інформації щодо своєї успішності, а також забезпечення зворотного зв’язку з користувачами порталу.Документ Особливості створення відео-уроків з математики (на прикладі теми «Функції»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Баришок Марина; Baryshok Maryna; Терменжи Дар’я; Termenzhy Dar’ia; Лосєва Наталія; Losieva NataliiaАвтори ілюструють основні вимоги до створення навчальних відеоматеріалів. Підкреслюється необхідність подальшого дослідження питань розробки та застосування відео-уроків у навчальному процесі. Автори описують власний досвід створення системи відео-уроків з математики (на прикладі тем «Функції», «Лінійна функція», «Квадратична функція», «Обернена пропорційність»). Наводяться фрагменти розроблених відео-уроків. Створена авторами система відео-уроків для учнів 7-8 класів з теми «Функції» реалізує ідею інтерактивності сучасних засобів навчання.Документ Особливості створення системи відеоуроків з математики для учнів 6 класу загальноосвітньої школи(ФОП Цьома С. П., 2017) Лі Е. Р.; Li E. R.; Лосєва Наталія; Losieva NataliiaУ роботі висвітлено проблему ефективного використання інформаційних технологій на уроках математики, зокрема створення і застосування відеоуроків. Автори підкреслюють, що за допомогою відеоуроку можна продемонструвати наочно певні процеси, які складно пояснити. Активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів можна домогтися використовуючи саме відеоуроки.Документ Роль інтерактивних засобів навчання у сучасній математичній вищій освіті(2015) Лосєва Наталія.; Losieva Nataliia; Терменжи Дар’я; Termenzhy Dar’iaАвтор аналізує поняття «інтерактивні засоби навчання», приводить різні види навчальної інтерактивності. У роботі досліджується роль і місце інтерактивних засобів навчання у сучасній математичній вищій освіті. Автор подає структуру дидактичної системи з використанням інтерактивних засобів у вигляді схеми.Документ Різні аспекти використання інтерактивної дошки на уроках математики у загальноосвітній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Копитко О. В.; Kopytko O. V.; Лосєва Наталія; Losieva NataliiaСтаття присвячена актуальному питанню сьогодення – проблемі ефективного використання візуальних технічних засобів навчання математики (на прикладі інтерактивної дошки). Автором проаналізовано основні можливості інтерактивної дошки у сучасній школі, виявлено базові принципи створення візуальної підтримки уроку математики. Висвітлено авторський досвід розробки і використання електронних навчальних матеріалів для інтерактивної дошки Нitachi Starboard. Наводяться приклади фрагментів презентацій уроків з математики, створених у програмному середовищі для Нitachi Starboard.