Перегляд за Автор "Lodatko Ye. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методична підготовка вчителя математики як простір взаємодії культурних практик(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лодатко Є. О.; Lodatko Ye. O.У статті на підставі поступового розгортання ідеї культурної парадигми освіти аргументуються шляхи входження культури в освіту. Показується, що культурна парадигма освіти, базуючись на культурних практиках, зумовлює необхідність формування у вчителя культурної компетентності як ключової. Аргументується, що використання феномену культурних практик у фаховій діяльності вчителя математики в межах культурної парадигми освіти надає можливість формувати проектний досвід побудови систем навчання математики на різних основах та розробки відповідних технологій комплексного чи фрагментарного навчання за ними. Констатується, що технологічний і системний рівні фахової діяльності вчителя окреслюють простір взаємодії історичних, методичних, комунікативних й інших компонентів змістово-дидактичного забезпечення процесу навчання математики в межах реалізації певної системи навчання, а також форми і засоби організації пізнавальної діяльності учнів, притаманних культурним практикам різних освітніх періодів. Умотивовується, що культурні практики є акумулянтами наявного педагогічного досвіду і навчальних результатів, притаманних певним освітнім періодам культурних норм, способів організації навчальної діяльності, методичного інструментарію презентації змісту шкільних предметів, методів мотивації й стимулювання пізнавальної активності учнів, неусунених дидактичних вад тощо. Наприкінці обґрунтовується, що в системі підготовки майбутніх учителів математики для підвищення рівня їх методичної підготовленості та технологічної обізнаності перспективним представляється студіювання взаємодії культурних практик як феноменів навчальної діяльності.Документ Моделювання структури образного мислення(2013) Лодатко Є. О.; Lodatko Ye. O.Обґрунтовуються підходи до моделювання структури образного мислення суб’єкта навчання. Проаналізована інформаційна модель структури образного мислення, проілюстрована особистісна структура розвиненості складників образного мислення індивіда. Запропонований підхід до моделювання структури образного мислення дає можливість здійснення технологічного проектування учбового процесу в загальноосвітній школі з розрахунку на комплексне застосування тих чи тих різновидів образного мислення учнів залежно від «природи» прообразів, що забезпечують інформаційний супровід процесу розв’язання конкретних дидактичних (методичних) завдань. Актуалізується вимога методичної обробки учбової інформації так, щоб інформаційні джерела першої та другої сигнальних систем, доповнюючи один одного, забезпечували не лише швидкість, а й якість засвоєння учбової інформації шляхом реалізації змістових і смислових зв'язків, презентованих у структурі образного мислення індивіда в такий спосіб, щоб досягалася збалансованість її складників.Документ Інтелектуальний розвиток вчителя початкової школи: аксіологічний контекст(2015) Лодатко Є. О.; Lodatko Ye. O.Розглядаються питання, пов'язані з розвитком інтелектуальних потенцій особистості вчителя початкової школи, його здібностей до креативної та творчої діяльності з переважною розумовим навантаженням, а також інтелектуальним самовдосконаленням.