Перегляд за Автор "Lisova Liudmyla Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla IvanivnaВ статті розглянуто значення моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Саме моделювання має важливе значення для усвідомлення не лише структури задачі, а й зв’язків між даними і шуканими величинами, про які йдеться.Документ Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla IvanivnaУ даній статті запропоновані результати проведеної роботи, спрямованої на підготовку молодших школярів з ТПМ до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях. За результатами проведених нами досліджень встановлено, що в молодших школярів із ТПМ спостерігаються труднощі при розв’язуванні арифметичних задач. У процесі підготовки молодших школярів із ТПМ до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях ми спостерігали специфічні помилки на рівні: вимови звуків, слів; побудови речень; переказу тексту. Підсумковий аналіз показав, що ефективним було використання не лише завдань для розвитку в них мовлення, але й корекційні вправи, які були задіяні по-різному в залежності від прояву.Документ Принципи розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі та у корекційно-виховному процесі(ФОП Цьома С. П., 2018) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla IvanivnaУ статті розглянуто принципи роз-виваючого навчання у загальноосвіт¬ньому просторі та корекційно-виховному процесі. Найкращих результатів при роботі за принципами розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі можна досягнути на основі принципів загальної дидактики, які спонукатимуть до активності і мотивації діяльності. Для успішного корекційно-виховного процесу - на принципах загальної дидак¬тики, як на основі, але реалізація яких передбачає формування та максимальну активізацію компенсаторних можливос- тей організму та особистості при атиповому розвитку, а також специ¬фічних умов оптимальної реалізації загальнопедагогічних дидактичних прин-ципів у спеціальному навчанні.Документ Характеристика навчальної діяльності молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач(ФОП Цьома, 2015) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla IvanivnaВ статті розглянуто різні підходи до розуміння поняття «навчальна діяльність», особливості формування та структуру навчальної діяльності учнів молодших класів, а також особливості навчальної діяльності молодших школярів з ТПМ, які можна спостерігати у процесі розв’язування ними арифметичних задач.