eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lisova Liudmyla Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
    (ФОП Цьома С. П., 2019) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla Ivanivna
    В статті розглянуто значення моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Саме моделювання має важливе значення для усвідомлення не лише структури задачі, а й зв’язків між даними і шуканими величинами, про які йдеться.
  • Документ
    Особливості підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla Ivanivna
    У даній статті запропоновані результати проведеної роботи, спрямованої на підготовку молодших школярів з ТПМ до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях. За результатами проведених нами досліджень встановлено, що в молодших школярів із ТПМ спостерігаються труднощі при розв’язуванні арифметичних задач. У процесі підготовки молодших школярів із ТПМ до розв’язування арифметичних задач на логопедичних заняттях ми спостерігали специфічні помилки на рівні: вимови звуків, слів; побудови речень; переказу тексту. Підсумковий аналіз показав, що ефективним було використання не лише завдань для розвитку в них мовлення, але й корекційні вправи, які були задіяні по-різному в залежності від прояву.
  • Документ
    Принципи розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі та у корекційно-виховному процесі
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla Ivanivna
    У статті розглянуто принципи роз-виваючого навчання у загальноосвіт¬ньому просторі та корекційно-виховному процесі. Найкращих результатів при роботі за принципами розвиваючого навчання у загальноосвітньому просторі можна досягнути на основі принципів загальної дидактики, які спонукатимуть до активності і мотивації діяльності. Для успішного корекційно-виховного процесу - на принципах загальної дидак¬тики, як на основі, але реалізація яких передбачає формування та максимальну активізацію компенсаторних можливос-  тей організму та особистості при атиповому розвитку, а також специ¬фічних умов оптимальної реалізації загальнопедагогічних дидактичних прин-ципів у спеціальному навчанні.
  • Документ
    Характеристика навчальної діяльності молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач
    (ФОП Цьома, 2015) Лісова Людмила Іванівна; Lisova Liudmyla Ivanivna
    В статті розглянуто різні підходи до розуміння поняття «навчальна діяльність», особливості формування та структуру навчальної діяльності учнів молодших класів, а також особливості навчальної діяльності молодших школярів з ТПМ, які можна спостерігати у процесі розв’язування ними арифметичних задач.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності