Перегляд за Автор "Liakh Mykhailo Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Боротьба самбо як засіб фізичної самореалізації студентів(2015) Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo Viktorovych; Хоменко Сергій Васильович; Khomenko Serhii VasylovychУ науковій статті розглядаються питання фізичної самореалізації студентів у процесі занять боротьбою самбо. Висвітлено основні етапи структури студентської самореалізації з розвитку головних фізичних якостей самбіста. Розкриваються такі фізичні якості борця, як швидкість, спритність, витривалість, сила, гнучкість, а також наводяться вправи, що сприяють їх розвиткові у процесі тренувальних занять. Зосереджується увага на значимості координаційних здібностей при виконанні технічних прийомів. Рекомендуються складні козацькі вправи, що сприяють розвиткові сили, сміливості, спритності, швидкості та вмінню самбіста миттєво розраховувати час і блискавично діяти в неочікуваних ситуаціях, а також подано детальний опис вправ «Коник» і «Стрибунець». На основі аналізу наукових джерел автори визначають боротьбу самбо як один із пріоритетних засобів фізичної самореалізації студентів.Документ Використання козацьких вигуків як чинників зміцнення здоров'я у процесі творчої самореалізації особистості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor Vasylovych; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychУ статті розкрито витоки й сутність вигуків у процесі поліпшення здоров'я під час творчої самореалізаці козацької молоді. Висвітлюється їх значимість і використання у навчально-виховному та оздоровчому процесі просто неба, повсякденному й урочистому вживанні сучасного козака. Подається структура самореалізації у поліпшенні особистого здоров'я.Документ Погляди видатних педагогів минулого на фізичне виховання дітей та їх взаємозв’язок з сучасністю(ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2017-08) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychУ педагогічній теорії й практиці проблеми фізичного виховання дітей висвітлено різнобічно. Однак і сьогодні особливої актуальності набуває дослідження поглядів видатних педагогів минулого на фізичне виховання дітей, їх переосмислення та збагачення, що є важливою умовою для розвитку здорової людини, майбутнього патріота-громадянина своєї нації. Досвід роботи передових учителів переконливо доводить, що застосування прогресивних ідей педагогів минулого у практичній діяльності має позитивний вплив на фізичний розвиток школярів.Документ Проблеми стану здоров`я різних груп населення та шляхи їх вирішення(Scince and Edukation a New Dimension. Numanities and Social Sciences,VI(28),I:169, 2018-06) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychЦель – изучить проблемы и факторы которые влияют на состояние здоровья разных групп населения. Анализ литературы позволил определить некоторые аспекты этой проблемы: личностное индивидуальное стремление к здоровью; общественное значение состояния здоровья каждого индивида и всего населения в целом; создание новых действующих систем, обеспечивающих здоровье (укрепление, сохранение и восстановление); самоподготовка и государственная поддержка всех, кто будет заниматься проблемами здоровья с разными группами населения. Доведено оздоровительное значение двигательной активности на всех этапах жизни человека и необходимость внедрения оздоровительной тренировки для улучшения состояния здоровья. Проведенные исследования позволили сформулировать такое определение понятия здоровья: «Здоровье это психофизическое состояние человека которое, характеризуется отсутствием патологических изменений и функциональным состоянием достаточным для полноценной биосоциальной адаптации и сохранения физической и психологической работоспособности в условиях природной среды жизнедеятельности». Использование средств физической культуры для оптимизации всего этого состояния в значительной степени будет связано с использованием индивидуальных оздоровительно тренировочных программ и мощных мотивационных психолого-социальных установок на укрепление и сохранение здоровья. Определены четыре основных режима двигательной активности (оздоровительный, тренировочный, режим поддержки спортивного долголетия, щадящий – реабилитационный) для разных состояний здоровья человека. Обозначены, систематизированы и обобщены факторы, а также показана их взаимосвязь, которая определяет возможность и надежность достижения цели оздоровления. Полученные результаты исследования могут быть использованы как базовая основа в составлении оздоровительных тренировочных программ для обеспечения эффективного решения задач физического воспитания с разными группами населения.Документ Фізичне виховання молоді козацької доби та учнів козацьких класів сучасної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychУ даній статті розглядаються кращі зразки фізичного виховання молоді в січових і козацьких школах в епоху козацтва та їх використання під час гартування учнів козацьких класів сучасного загальноосвітнього закладу. Висвітлюється специфіка відбору й виховання джур у Січовому товаристві, культ фізичної досконалості та його основні положення. Зосереджується увага на великій фізичній силі, військовій майстерності й витривалості запорозької старшини як виховного ідеалу молоді козацької доби. Описується практика фізичного гартування учнів козацьких класів сучасної школи, їх підготовки до захисту Вітчизни на основі козацької педагогіки.