eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Li Zhuitsin"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Критеріально-рівнева характеристика розвиненості музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Лі Жуйцін; Li Zhuitsin
    У статті здійснено критеріально-рівневу характеристику розвиненості музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Критеріями розвиненості музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання визначено ступінь проникнення в задум і емоційну будову вокально-хорового твору (показники: інтерес і стремління особистості до «спілкування» з улюбленим автором, твором, отримання нових музичних вражень, активне, стійке, усвідомлене бажання засвоєння музичного матеріалу, потреба підлітка в освоєнні різних видів музично-виконавської діяльності й необхідність володіння даною діяльністю); міра здатності до висловлювання про виразні засоби, точність використання необхідної музичної термінології (показники: достатній рівень спеціальних базових знань, музичні здібності, художньо-творчі вміння й навички); ступінь вираженості свого ставлення до музичних творів, обґрунтованість думки (показники: наявність естетичного ідеалу, здатність до оцінки музики, що сприймається й виконується). Виявлено рівні сформованості музично-естетичного смаку підлітків, а саме: низький (фрагментарний), середній (асоціативний) та високий (цілісний).
  • Документ
    Методичне забезпечення розвитку музично-естетичного смаку підлітків
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Жуйцін; Li Zhuitsin
    У статті зазначено, що одним із основних завдань методичного забезпечення розвитку музично-естетичного смаку підлітків на сучасному етапі є реалізація самостійно-оцінювальних підходів у процесі емоційно-естетичного ставлення до мистецтва. Автором розглянуто педагогічні умови, методи, прийоми, форми розвитку музично-естетичного смаку підлітків. Доведено, що методичне забезпечення розвитку музично-естетичного смаку підлітків сконцентровано в обґрунтуванні факторів активізації навчальної діяльності школярів як процесу такої організації навчання, яка сприяє самостійно-творчим діям учасників освітнього процесу в засвоєнні знань, умінь і навичок. Шляхи методичного забезпечення розвитку музично-естетичного смаку підлітків зорієнтовано на визначення провідних етапів навчання, з'ясування їх змістового наповнення, виявлення методів та пріоритетних форм навчання.
  • Документ
    Особливості прояву музично-естетичних смаків у підлітковому віці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лі Жуйцін; Li Zhuitsin
    У статті висвітлено особливості прояву музично-естетичних смаків підлітків. Визначено актуальні завдання формування музично‑ естетичного смаку учнів у процесі співацького навчання, а саме: формування основ музично‑ естетичної культури підлітків; збагачення музично‑ естетичного досвіду учнів; оволодіння підлітками необхідними вміннями і способами естетичного освоєння музичних творів; розвиток естетичних здібностей учнів у процесі співацького навчання. Доведено, що формування музично-естетичних смаків підлітків повинне здійснюватися як єдиний органічний процес творчого розвитку особистості учня, виховання у нього естетичного ставлення до музичного мистецтва в процесі оволодіння естетичними знаннями й уміннями.
  • Документ
    Поетапна методика розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Жуйцін; Li Zhuitsin
    У статті висвітлено особливості поетапної методики розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Автором виокремлено три етапи означеної методики: мотиваційно-експонувальний, аналітично-оцінювальний та творчо-результативний. Мотиваційно-експонувальний етап спрямований на формування в підлітків розуміння необхідності володіння вокально-хоровими навичками з метою розвитку музично-естетичного смаку. Другий етап – аналітично-оцінювальний – передбачає безпосереднє оволодіння учнями вокальними навичками. Третій – творчо-результативний – етап спрямований на формування практичних вокально-хорових навичок з метою розвитку музично-естетичного смаку підлітків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук