Перегляд за Автор "Li Siui"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностичні методики формування слухової уваги студентів факультетів мистецтв університетів(2023) Лі Сюй; Li SiuiСтаття висвітлює хід констатувального експерименту за наступними структурними компонентами: пізнавально‐орієнтаційним та компетентнісно‐оцінним. У ході діагностичного експерименту були використанні наступні методи: педагогічні спостереження, тестування, опитування викладачів факультету мистецтв, відеозаписи виконання студентами творчого завдання,анкетування, практичні завдання, аудіо‐пазли, тощо.Діагностування виявило такі рівні сформованості означеного феномену: пізнавально‐орієнтаційний компонент, який складає 12,8% і є недостатнім,оскільки високий рівень в інших компонентах слухової уваги значно менший.Обрахунок даних за усіма досліджуваними компонентами дозволив встановити, що високий рівень сформованості слухової уваги притаманний 7,6% студентів факультетів мистецтв, середній рівень властивий значній кількості досліджуваних 38,1%.