Перегляд за Автор "Levashova V. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасна біологічна освіта як важлива складова освітньої галузі «Природознавство»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Левашова В. М.; Levashova V. M.У статті розкрито значення і важливість сучасної біологічної освіти як складової освітньої галузі «Природознавство», її цілі, завдання та структуру змісту.Документ Факультативні курси як форма диференціації навчання природничих дисциплін (60–80-ті роки ХХ ст.)(2015) Левашова В. М.; Levashova V. M.У статті окреслено, що важливим надбанням досліджуваного періоду (60-80–ті роки ХХ ст.) було введення факультативних курсів (з 1967 р.) природничого профілю як одної з форм диференціації навчання. Визначено, що факультативні заняття природничого циклу покликані виховувати певні професійні якості та навички, вчать застосовувати здобутті знання в трудовій діяльності та мають профорієнтаційну спрямованість. З’ясовано, що найбільш широко використовувалися такі факультативні курси: «Додаткові розділи і питання до систематичного курсу фізики»; «Фізіологія сільськогосподарських тварин та зоотехніка»; «Охорона природи»; «Основи біотехнологій»; «Техніка та навколишнє середовище»; «Основи медицини» тощо.Документ Характеристика сучасних методів навчання біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Левашова В. М.; Levashova V. M.У статті окреслено характеристику сучасних методів навчання біології. Угруповано методи навчання за найбільш істотними загальними ознаками: джерелом отримання знань, дидактичною метою, характер пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання. Приділено увагу характеристиці найбільш уживаних методів навчання, а саме: словесним (бесіда, пояснення, розповідь), наочним (спостереження, використання мультимедіа), практичним (експеримент). У статті також означено сучасні методи навчання як способи й прийоми спільної, впорядкованої, взаємопов'язаної й цілеспрямованої діяльності вчителя та учнів, що в педагогічному процесі виконують наступні функції: навчальну, розвивальну, виховну, спонукальну та контрольну, що й забезпечує позитивну навчальну діяльність.