Перегляд за Автор "Lekholetova Maryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників(2017) Веретенко Тетяна Григорівна; Veretenko Tetiana Hryhorivna; Лехолетова Марина Миколаївна; Lekholetova Maryna MykolaivnaУ статті уточнено сутність ключових понять; на основі теоретичних положень проаналізованих досліджень надано змістову характеристику компонентів, критеріїв і показників здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. На підставі компонентів, критеріїв та показників було визначено рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників під час професійної підготовки, а саме: високий, середній, низький.Документ Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лехолетова Марина Миколаївна; Lekholetova Maryna Mykolaivna; Лях Тетяна; Liakh TetianaСтаття присвячена розгляду сутності представництва інтересів (адвокації), ролі адвокації в роботі соціальних працівників. Здійснено опис програми підготовки майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності. Подано зміст, мету та завдання програми навчальної дисципліни «Технології соціальної адвокації» для студентів спеціальності «Соціальна робота». До ключових тем цієї програми віднесено такі: адвокаційна діяльність соціального працівника; методи соціальної адвокації; організація адвокаційної кампанії; соціальна адвокація як інструмент захисту прав та свобод громадян. Наведено приклади практичних робіт та самостійних завдань, мета яких полягає в закріпленні студентами знань із пройденого теоретичного матеріалу.Документ Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лехолетова Марина Миколаївна; Lekholetova Maryna MykolaivnaМетою статті є розкриття шляхів упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес вищих навчальних закладів. Методами дослідження стали: структурний аналіз, синтез, порівняння, класифікація, узагальнення. Уточнено сутність понять «здоров'язбережувальна компетентність» та «соціально-педагогічні умови». Визначено соціально-педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів (підвищення мотивації до здоров'язбережувальної діяльності; забезпечення здоров'язбережувальної спрямо¬ваності змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів; розробка та реалізація комплексної програми з формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів). Розкрито шляхи впровадження визначених соціально- педагогічних умов формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес вищих навчальних закладів.