Перегляд за Автор "Lavrysh Yuliana Eduardivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи й технології навчання та розвитку персоналу у сша: традиції та сучасні інновації(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Зеліковська Олена; Zelikovska Olena; Яхно Тетяна; Yakhno TetianaСтаття присвячена аналізу сучасних методів і технологій корпоративної освіти у Сполучених Штатах Америки, які відіграють важливу роль у розвитку професійних компетентностей працівників у динамічних умовах розвитку економіки знань. У дослідженні розглянуто ключові традиційні підходи до навчання, такі як лекції, семінари та самостійна робота. Вони залишаються важливими завдяки своїй універсальності, економічності та можливості адаптації до технологічних змін. Зокрема, традиційні лекції, доповнені інтерактивними елементами та онлайн-технологіями, демонструють свою ефективність навіть у сучасних корпоративних умовах. Особлива увага приділяється інноваційним методам навчання, зокрема тренінгам, коучингу, діловим та рольовим іграм, secondment, shadowing, buddying, наставництву й менторству. Ці підходи сприяють розвитку навичок командної роботи, міжособистісного спілкування та творчого мислення, забезпечуючи інтеграцію теорії та практики безпосередньо в робочому середовищі. Розглянуто також інтерактивні методи, такі як кейс-метод, метод аналізу ситуацій, брейнстормінг та імітаційне моделювання, які сприяють розвитку критичних і творчих навичок, а також вирішенню складних управлінських завдань. У статті висвітлено баланс між традиційними та інноваційними підходами, що дозволяє адаптувати корпоративну освіту до сучасних потреб бізнесу. Автори підкреслюють значення впровадження цифрових технологій, розвитку змішаних форм навчання (blended learning) і використання новітніх інтерактивних методів. Отримані результати та рекомендації можуть бути корисними для вдосконалення системи корпоративної освіти не лише у США, а й у міжнародному контексті, сприяючи формуванню конкурентоспроможного людського капіталу.Документ Педагогічна культура викладача іноземної мови у реаліях вищої освіти(2013) Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana EduardivnaУ статті розглянуто науковий зміст і значення педагогічної культури викладача іноземної мови вищої школи. Проаналізовано педагогічну культуру як складову професіоналізму викладача іноземної мови, від якої залежить якість підготовки фахівців у ВНЗ. Визначено основні складові педагогічної культури та розкрито їх вплив на формування професійної компетентності викладача. Наголошується значення полікультурного компоненту під час формування педагогічної культури викладача іноземних мов. Представлено методи, які має застосовувати викладач з метою побудови заняття відповідно до принципів і критеріїв педагогічної культури.Документ Сутність корпоративної освіти як складової освіти дорослих США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Лук’яненко Валентина; Lukianenko ValentynaВивчення різних аспектів теорії і практики корпоративної освіти як складової освіти дорослих у США потребує визначення поняттєво-категоріального апарату дослідження, що дасть змогу систематизувати й охарактеризувати зв’язки між основними поняттями. Отже, результатом бібліографічного опрацювання проблеми корпоративної освіти стало визначення поняттєво-термінологічного апарату дослідження. Для розкриття сутності поняття корпоративної освіти як складової освіти дорослих виокремлено та схарактеризовано базові поняття: «освіта», «неперервна освіта», «доросла людина», «освіта дорослих», «неперервна професійна освіта дорослих».Документ Технології активного навчання у просторі хьютагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana EduardivnaСтаття присвячена сучасній концепції самоосвіти, яка має назву «хьютагогіка» та існує в межах неперервного навчання. У статті надані ключові принципи вчення; запропоновано порівняння умов і змісту традиційного навчання з навчанням у просторі хьютагогіки; наведені основні методи активного навчання дорослих. На відміну від традиційної педагогіки, хьютагогіка розвиває вміння навчатися, використовує всі універсальні можливості навчання, не обмежує вибір методів та форм, має нелінійний характер процесу навчання. Оскільки ключовим положенням хьютагогіки є повне орієнтування на потреби студента, який свідомо керує процесом навчання й бере на себе відповідальність за результати, визначено, що саме методи активного навчання забезпечують реалізацію положення.Документ Центри академічного успіху в університетах США в історичній перспективі та умовах сьогодення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Чугай Оксана; Chuhai Oksana; Зеліковська Олена; Zelikovska OlenaУ статті досліджується еволюція та вплив центрів академічного успіху в університетах США, особливо на тлі змін у демографічній ситуації серед студентів та зосередження уваги на інклюзивності. Центри академічного успіху, централізуючи освітні послуги, вийшли за рамки свого походження, щоб обслуговувати різноманітне коло учнів, включаючи перше покоління та маргіналізовані групи студентів. Пропонуючи тьюторство, додаткове групове навчання, підтримку студентів з обмеженими можливостями та розвиток необхідних навчальних навичок, центри академічного успіху мають на меті зменшити відтік студентів і сприяти завершенню навчання. У дослідженні використано комплексний набір дослідницьких методів, включаючи огляд літератури, для аналізу трансформації центрів академічного успіху протягом чотирьох історичних періодів, що відображають зміни в освітніх потребах і суспільних цінностях. Результати ілюструють, як центри академічного успіху стали невід'ємною частиною академічного успіху, розширюючи послуги для вирішення проблем підготовки та акліматизації у вищій освіті. З впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій та розумінням різноманітних стилів навчання центри академічного успіху впровадили інновації для надання централізованих послуг підтримки. У статті зроблено висновок, що історичний розвиток центрів академічного успіху відображає їхню здатність реагувати на мінливі потреби студентів та еволюцію університетського середовища. Від самого початку свого існування, спершу як неформальних утворень, і до перетворення на інституціоналізовані центри, вони відіграють важливу роль у формуванні академічного успіху студентів, адаптуючись до суспільних змін, законодавчих впливів та досягнень у галузі технологій та досліджень в освіті. Різноманітні послуги, які пропонують центри академічного успіху, задовольняють потреби студентів з різним освітнім рівнем, стилями навчання та соціально-економічним статусом. Автори наголошують на необхідності подальших досліджень ефективності центрів академічного успіху в університетах США та можливостей впровадження найкращих практик в університетах України.Документ Індивідуалізація навчання іноземних мов: дидактична модель та експериментальне впровадження(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana EduardivnaУ статті розглядаються питання індивідуалізації навчання іноземних мов студентів інженерних спеціальностей. Запропоновано авторську дидактичну модель для забезпечення дидактичних умов ефективної імплементації зазначеного освітнього процесу. Виокремлені компоненти моделі: ціннісно-цільовий, мотиваційно- діагностичний, змістово-технологічний, організаційно-процесуальний та результативно-рефлексійний. Описано дидактичні принципи, на яких ґрунтуються модель. Зазначено зміст та завдання кожного з компонентів. Доведено, що дидактична модель індивідуалізації навчання іноземних мов студентів інженерних спеціальностей має ознаки дуальної, динамічної та технологічно-адаптованої системи.