Перегляд за Автор "Kuzmichova, Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Імператив формування педагогічної компетентності майбутнього освітянина: загальнотеоретичні аспекти проблеми та практики країн світу(2023) Терентьєва Наталія Олександрівна; Terentieva Nataliia Oleksandrivna; Кузмічова, Валентина; Kuzmichova, ValentynaУ статі окреслено значущість формування педагогічної компетентності майбутніх освітян, визначаючи в якості таких фахівців широкий загал осіб, які мають право надання освітніх послуг. Означене питання є актуальним для сучасної України через брак кадрів у секторі державної освіти, який посилився з початком повномасштабного вторгнення рф в Україну, розширення субʼєктів, які можуть бути залучені до практичного викладання у формальній освіті (згідно ст.58 Закону Україні “Про освіту” у чинній редакції), а також певної невнормованості сектору неформальної освіти щодо професійної компетентності надавача освітньої послуги. В статті використано підходи до визначення поняття “освітянин”, які сьогодні характерні для педагогічної та соціальної теорії та практики в країнах ЄС, США, Японії, КНР. Мета статті ‒ схарактеризувати основні шляхи формування педагогічної компетентності майбутніх освітян, які використовуються в практіці різних країн світу. Методологія дослідження. Для отримання результатів дослідження застосовано методи теоретичного аналізу, зіставлення, порівняння,систематизації та узагальнення та комплекс методологічних підходів, які у своєму поєднанні доповнюють один інший та дозволяють розглянути означену проблематику у доцільній багатовекторності.Наукова новизна полягає в окресленні практики формування педагогічної компетентності осіб, які займаються практичною освітньою діяльністю, але не мають фахової педагогічної освіти.Висновки. Формування педагогічної компетентності майбутніх освітян є загальносвітовим імперативом із унікальними проявами в різних регіонах.Незалежно від того, чи йдеться про виклики, з якими стикаються освітяни без формальної підготовки, чи про підвищення кваліфікації тих, хто входить у встановлені системи, країни по всьому світу працюють з цією проблемою відповідно до своїх власних поглядів, політики та пріоритетів. Оскільки освіта продовжує залишатися каталізатором глобального прогресу, колективні зусилля щодо встановлення пріоритетів та інвестування в педагогічну компетентність освітян є важливими для виховання покоління, здатного протистояти складним викликам майбутнього.