eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kurienkova Anna Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Нейромережі як інноваційний інструмент у логопедичній роботі
    (Гельветика, 2024) Курєнкова Анна Володимирівна; Kurienkova Anna Volodymyrivna
    У статті досліджуються інноваційні можливості використання нейромереж у корекційно-логопедичній роботі, аналізується потенціал штучного інтелекту для оптимізації освітнього процесу, особливо при роботі з дітьми, які мають порушення мовлення. Наукове дослідження розкриває широкий спектр застосування нейромереж у логопедичній практиці, демонструючи їх унікальні можливості в створенні персоналізованих дидактичних матеріалів, генерації навчальних коміксів та розробці освітніх інструментів. Особливу методологічну цінність становить детальний аналіз техніки складання ефективних промптів для генерації зображень. У дослідженні представлено графічні нейромережі DeepAI.art (для створення зображень за текстовим описом) та Photoeditor.ai (інструмент редагування та генерації портретів), розкрито їх потенціал у логопедичній практиці. Представлено практичні кейси використання нейромереж: створення індивідуальних навчальних матеріалів, генерація коміксів для корекції мовлення та розробка вправ для розвитку дрібної моторики. Кожен кейс демонструє унікальні можливості трансформації корекційно-освітнього процесу. Дослідження переконливо доводить переваги впровадження нейромереж: підвищення мотивації дітей, суттєву економію часу педагогів, створення емоційно привабливого освітнього середовища та комплексний розвиток мовленнєвих і когнітивних функцій. Наукова новизна роботи полягає в комплексному аналізі потенціалу нейромереж у корекційній освіті, практичній демонстрації їх ефективності та розкритті інноваційних підходів до використання штучного інтелекту в логопедичній практиці. Результати дослідження окреслюють перспективи технологічної трансформації корекційної освіти, показуючи, що нейромережі є потужним інструментом підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
  • Документ
    Формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Курєнкова Анна Володимирівна; Kurienkova Anna Volodymyrivna
    У дисертації досліджено проблему формування соціально-комунікативної компетентності старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників із порушенням інтелекту, уточнено сутність поняття «соціально-комунікативна компетентність дошкільників із порушенням інтелектуального розвитку», її структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-змістовий, діяльнісний, суб’єктний); розроблено критерії (соціально-мотиваційний, соціально-когнітивний, соціально-діяльнісний, соціально-особистісний), показники до них (інтерес до ігрової діяльності, соціальні знання, соціальні вміння та навички, соціальні якості) та охарактеризовано рівні (початковий, середній, достатній та високий) сформованості соціально-комунікативної компетентності дошкільників із порушенням інтелектуального розвитку. Було уточнено поняття «соціально-комунікативна компетентність» у досліджуваному контексті і, визначено, що «соціально-комунікативна компетентність дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку» - це початкові соціальні компетенції (уявлення, знання, уміння, навички) та соціальні якості особистості, що необхідні дітям для успішної соціальної адаптації, інтеграції взаємодії у типових соціальних ситуаціях». Описано організацію і методику дослідження, проведено аналіз практики формування соціально-комунікативної компетентності у дітей досліджуваної категорії, отримано вихідні данні щодо рівнів і особливостей її сформованості у старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. Отримані результати проведеного педагогічного дослідження засвідчили ефективність використання впровадженої моделі формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку, що показала позитивні зміни по всім рівням сформованості соціально-комунікативної компетентності дітей обраної нозології.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук