Перегляд за Автор "Krychkivska Oksana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Геймифікація вищої освіти: триєдність PBL як інструмент модернізації освітнього процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Савіцька Вікторія; Кричківська Оксана; Savitskа Viktoriіa; Krychkivska OksanaФормулювання проблеми. Стаття присвячена проблемам модернізації освітнього процесу у вищій школі на основі використання ігрових технологій та їхній елементів. Актуальність дослідження зумовлена виявленими можливостями триєдності PBL (Points, Badges, Leaderboards) як інструменту підвищення мотивації навчання серед студентів. Матеріали і методи. Методологічну основу становлять загальнотеоретичні та емпіричні методи дослідження. Здійснено огляд сучасної наукової літератури, періодичних видань, науковометодичних джерел з проблеми гейміфікації вищої освіти, їхній аналіз, структурування, інтерпретацію та побудову логічних висновків. Систематизацію перспектив розвитку гейміфікації у вищій освіті здійснено з використанням SWOT аналізу. Результати. У статті розглянуто зміст основних наукових підходів щодо визначення поняття «гейміфікація у вищій освіті». Проаналізовано проблеми та можливості використання ігрового компоненту PBL в освітньому процесі закладів вищої освіти. Запропоновано інноваційні варіанти застосування найуніверсальніших ігрових компонентів PBL в освітньому процесі вищої школи у вивченні будь-якої дисципліни. Проведене дослідження дозволило за результатами узагальнення теоретичних джерел, аналітичної інформації та проведення SWOT-аналізу обґрунтувати доцільність застосування технологій гейміфікації у вищій освіті. Висновки. На основі здійсненого аналізу літератури, запропоновано варіанти використання триєдності PBL як інструмента модернізації освітнього процесу у вищій школі. Використання ігрових методик з урахуванням триєдності PBL в освітньому процесі може стати одним з механізмів підвищення вмотивованості та інтересу студентів до вивчення дисциплін, посилення їхньої залученості до навчання, а також підвищення рівня компетентностей, які вони набувають. Отримані результати можна застосувати під час проєктування різних освітніх курсів, у процесі вивчення яких передбачається використання ігрових технологій.Документ Підготовка фахівців соціальної сфери до відповідальних батьківських взаємин(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Ребуха Лілія Зіновіївна; Rebukha Liliia Zinoviivna; Кричківська Оксана; Krychkivska Oksana; Брик Роман; Bryk RomanУ статті розглядається формування усвідомленого батьківства, що є процесом присвоєння соціальних, сімейних, психологічних батьківських установок у майбутніх фахівців соціальної сфери. Змістовно доповнено поняття «відповідальність» та «відповідальний батько». Розглянуто найважчі періоди адаптації молодих людей до набуття ролі батьків. Зазначено, що підготовка фахівців соціальної сфери до усвідомленого батьківства в закладах вищої освіти передбачає упорядкування і встановлення в особистості стійких зв’язків між структурними компонентами батьківства та повноцінному виявленні у молоді його когнітивної, емоційної та поведінкової складових. Зроблено висновок, що батьківство виступає багатогранним феноменом, представленим на двох рівнях: суб’єктивно‐особистісному та індивідуальному, які слугують вагомими етапами у процесі становлення батьківства.