eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Krevs Viktor Yevhenovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Психолого-педагогічні аспекти викладання китайської мови учням дошкільного та молодшого шкільного віку
    (Гельветика, 2023) Кревс Віктор Євгенович; Krevs Viktor Yevhenovych; Яструбська Ольга Володимирівна; Yastrubska Olha Volodymyrivna
    Стаття присвячена особливостям вивчення китайської мови учнями дошкільного та шкільного віку. Автори зосередились на дослідженні методики вивчення дітьми китайської мови, використання якої дозволяє досягнути очікуваного позитивного результату. Проведене дослідження дозволило систематизувати досвід шкіл вивчення китайської мови та запропонувати ефективну авторську методику, адаптивну для дитячої аудиторії.Висвітлено концептуальні засади засвоєння китайської граматики учнями дошкільного та шкільного віку з врахуванням особливостей їх вікової категорії. Значна увага приділена китайській писемності. Автори наголошують на важливості засво-єння основних правил написання китайських ієрогліфів, наводять опис їх структури. Наступним важливим етапом напи-сання китайських ієрогліфів є практика їх прописування. Акцентується увага на правилах китайської каліграфії. Аналогічно основним засадам написання ієрогліфів, наводиться перелік п’яти основоположних правил зображення письмових знаків, яких необхідно чітко дотримуватися.Автори розкривають сутність важливої складової китайської мови – Ключів китайських ієрогліфів. Наводиться опис й основні характеристики ключів китайських ієрогліфів, яких у китайській мові налічується 214. Пропонується авторська методика засвоєння ключів, розрахована на вікову категорію дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.Описаний перелік графічних елементів, як специфічної складової китайських ієрогліфів, які у поєднанні з ключами форму-ють власне ієрогліф. У статті наведений перелік як основних ключів, так і графічних елементів, засвоєння яких дає можли-вість формувати у дітей навики написання ієрогліфів у складі простих речень і діалогів. Зазначені складові оформлені у формі таблиць з відповідними коментарями. Пропонована авторами методика дозволяє розбирати дитячі пісні, елементарні тек-сти, практикувати діалоги.У статті наголошується на включення в освітній процес низки мотиваційних чинників, які мають індивідуальний харак-тер і враховують нахили особистості учня. Автори посилаються на результати дослідження науковців, які підтверджують корисність впливу вивчення китайської мови, засвоєння техніки написання ієрогліфів для розвитку людської особистості.У статті окреслені основні підходи до засвоєння базових положень китайської мови, дотримання яких дозволяє набути навиків знання китайської мови на елементарному рівні за короткий період регулярних занять

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук