eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Krasnytska Olha"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Профілактика освітньої депривації засобами ораторської діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Красницька Ольга; Krasnytska Olha
    Пандемія COVID-19, а особливо широкомасштабне вторгнення військ російської федерації на територію України занурили наше суспільство в нові умови функціонування, породили як багато проблем, так і створили нові виклики, зокрема в освітній сфері. Перед викладачами постало завдання профілактики освітньої депривації шляхом вдосконалення освітнього простору, формування такого освітнього середовища, за якого студент (слухач) здатен навчатися в будь-якому місці й будь-який час. Визначення основних причин і проявів освітньої депривації дало змогу з’ясувати її наслідки (зниження мотивації до навчання; зниження рівня інтелектуального та особистісного розвитку здобувача освіти; зниження рівня фахової підготовленості майбутнього фахівця; зниження рівня конкурентоспроможності на ринку праці; вихолощення інтелектуального потенціалу держави), що можуть завадити перетворити наше суспільство із «суспільства сьогодні» на «суспільство завтра». Освітню депривацію розглянуто як обмеження можливостей здобувача освіти задоволення пізнавальних, інформаційних, когнітивних та загалом освітніх потреб, потреб самоствердження, самовираження та самореалізації через освітню діяльність, а також позбавлення можливості якісного навчання через надання неякісних освітніх послуг. Окреслено її прояви на фізіологічному, інтелектуальному, емоційному та поведінковому рівнях. Представлено форми й засоби ораторської діяльності викладача, спрямовані на профілактику освітньої депривації здобувачів освіти, що використовуються як сучасне методичне забезпечення освітніх компонентів. Зокрема такі: аудіопрезентації, відеопрезентації; відеолекції; ютуб-канал; наукові подкасти; онлайн-курс; сторінки фейсбук, інстаграм з навчальним, науково-популярним, науковим контентом; телеграм-канал за певною тематикою або навчальною дисципліною; персональний сайт викладача або тематичний сайт.
  • Документ
    Формування готовності викладача ввнз до ораторської діяльності у процесі неформальної та інформальної освіти
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Красницька Ольга; Krasnytska Olha
    Формування готовності викладача до ораторської діяльності й подальший розвиток як професійного спікера, досягнення ораторської майстерності є тривалим і клопітким процесом риторичної підготовки, що вимагає розвитку риторичних знань, ораторських умінь, ораторських звичок, дизайн-мислення, світогляду дослідника, формування унікального ораторського стилю. З’ясовано форми й засоби неформальної (лекційні курси з риторики, майстер-класи, тренінги з ораторського мистецтва; онлайн-курси) та інформальної (систематична ораторська практика; підготовка до кожного публічного виступу; рефлексія; аналіз ораторської практики професійних спікерів; перегляд відеокурсів з ораторського мистецтва, окремих лекцій із риторики; перегляд відеозаписів (аудіозаписів) промов, наукових подкастів, присвячених окремим риторичним темам; консультації з викладачами риторики; наукові дискусії; читання літератури з риторики, а також різних жанрів і тематики) освіти, що забезпечують риторичну підготовку викладача ВВНЗ.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук