eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kozlovskyi Yurii"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Ключові тенденції розвитку сучасної вищої медичної освіти в США
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Мукан Наталія; Mukan Nataliia; Дудікова Лариса Володимирівна ; Dudikova Larysa Volodymyrivna ; Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii; Дольнікова Любов; Dolnikova Liubov
    Стаття присвячена висвітленню результатів аналізу розвитку вищої медичної освіти у США. Мета статті полягає у виявленні ключових аспектів розвитку системи вищої медичної освіти в США. У дослідженні використовувалися методи теоретичного аналізу вітчизняної та іноземної літератури, компаративний аналіз систем вищої медичної освіти в США та Україні. Виконано аналіз науково-педагогічно літератури з проблеми дослідження, що висвітлює різноманітні аспекти підготовки майбутніх лікарів. Виокремлено ключові тенденції, що проектують подальший розвиток вищої медичної освіти у США. Зроблено висновок про доцільність використання американського досвіду у процесі реформування вітчизняної системи вищої медичної освіти. Визначено перспективи подальших наукових розвідок.
  • Документ
    Підготовка майбутнього вчителя до контролю знань і вмінь учнів з природничих дисциплін на основі принципів індивідуалізації та диференціації
    (2024) Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii
    Стаття містить результати дослідження щодо підготовки вчителя природничих дисциплін до використання системи контролю знань і вмінь учнів. Обґрунтовано теоретичні засади диференціації в навчальному процесі Для підготовки вчителя природничих дисциплін до контролю знань і вмінь учнів в умовах диференціації та індивідуалізації навчання розроблено схему поетапної диференціації учнів за змістом навчального матеріалу природничих дисциплін (поділ учнів за критерієм інтересів, здібностей та схильностей до природничих наук; індивідуалізація навчання для кожної з виокремлених груп учнів). Система диференційованого ковзного контролю ґрунтується на результатах послідовного опанування у сформованих підгрупах учнів за завданнями (графічне, кількісне, програмоване, довідкове, експериментальне тощо). Такий підхід є важливою складовою диференційованого контролю знань і умінь учнів з природничих дисциплін.
  • Документ
    Інтеграція компонентів професійної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування в умовах інформатизації суспільства
    (2021) Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii; Мукан Наталія; Mukan Natalia; Зельман Леся; Zelman Lesia
    Стаття містить результати дослідження щодо використання інтегративного підходу до формування професійної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування в умовах кардинальних змін, пов'язаних із введенням великої кількості електронної техніки та автоматики у сферу обслуговування. Установлено, що інформатизація та автоматизація процесів у сфері обслуговування, на перший погляд, витісняють живу людську працю, однак ускладняються системи управління й виникає потреба у відповідному супроводі та адмініструванні. Запропоновано обґрунтовану теоретично і практично перевірену методику, яка інтегрує компоненти професійної культури, сформовані на різних видах культури. Зроблено висновок, що важлива роль відводиться духовним якостям працівника, ставленню до праці, культурі комунікації з клієнтами.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук